paard blokkeert met wandelen en rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sammy_rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 09:09

Hoi Daphne,
Als ik het goed heb rijd je Peach bij Gigi?
Zo ja, die bruine jaarling is van mij en ik rijd haar ook 1x per week. In het begin staakte ze bij mij ook, na een maand was het weg. Je kan anders wel je nummer doen in een pb'tje?

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 09:59

DaphneC schreef:
sadekeshia schreef:
Dit had mijn merrie ook toen ik haar net had.. ze wilde gewoon in de wei blijven en haar zin doen..
ik kreeg dr ook echt geen stap vooruit.. soms doet ze ook net of ze moet poepen :+
een aantal keren goed vooruit gedreven bij het uit de wei halen en gelukkig werd het steeds een beetje minder..

hoe heb je haar vooruit gedreven want ze reageert echt nergens meer op, soms ben ik wel een kwartier bezig om haar weer vooruit te krijgen (d.m.v. lokken met eten, zweep, druk op het touw en noem maar op!)

Een beetje een late reactie, sorry..
ik nam dan een extra touw mee en als ze stil ging staan dan zwiep ik het tegen dr kont aan, meestal liep op draafde ze dan een rondje en ging ze weer een meter vooruit :+
Het werkte echt niet meteen maar toen ze doorhad dat een zwiep niet leuk is en uiteindelijk IN de stal aangekomen een worteltje kreeg, liep ze wel mee..