Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Jamess schreef:Ik heb advies nodig voor een nieuwe rijbroek..
Ben namelijk al een tijdje opzoek naar een nieuwe rijbroek maar de juiste vinden is toch wel een beetje een ramp. Heb lange benen en heb niet echt enorm brede heupen.. Heeft iemand een idee welk merk voor mij dan geschikt is?
Ik heb nu een HV POLO rijbroek maar die zit boven niet zo lekker.
Alvast bedankt!
Ben namelijk al een tijdje opzoek naar een nieuwe rijbroek maar de juiste vinden is toch wel een beetje een ramp. Heb lange benen en heb niet echt enorm brede heupen.. Heeft iemand een idee welk merk voor mij dan geschikt is?
Alvast bedankt!
Vooral de laatste twee zijn erg fijn, Horka ging de kunstoflerenzitvlak snel van kapot
Alvast bedankt!
1 Cavallo, verder heb ik nog 3 PK broeken, die slijten wel vrij vlot (na 1 tot 1,5 jaar intensief gebruik moet ik ze weg doen) in het nepleren stuk op mn kont moet ik zeggen. En dan nog 1 PK broek zonder leren inzet, die blijft langer goed, maar ik ben zo gewend aan altijd een nepleren zitvlak dus die doe ik vooral aan als ik zelf niet ga rijden.Nann__ schreef:Jamess schreef:Ik heb advies nodig voor een nieuwe rijbroek..
Alvast bedankt!
Ik weet natuurlijk niet hoe groot je bent maar ik ben best wel klein en ik heb pikeur en eurostar broeken en beide zijn best wel lang. Dus misschien wel geschikt voor jou? Ik weet niet wat je budget is maar anders kan je bijvoorbeeld EJ in de gaten houden. Die hebben soms wel leuke acties wat je flink geld kan schelen.