wie wil er met mee mee op buitenrit (Rhede, Duitsland)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Re: wie wil er met mee mee op buitenrit (Rhede, Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:04

Hi Dames,

Gaan jullie weer op rit zaterdag? Zoja, hoe laat? Ik sluit graag aan! Mijn drachtige muts doet het nog prima. Vorige week ben ik met Samantha wezen rijden, erg leuk :) (hoe was het strand??) Ook weer mooie nieuwe plekjes gezien. Mag ik eventueel ook een verzoek doen qua route? O:)

Groetjes Lotte

Zosamaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:01

Zaterdag wil ik me graag ook aansluiten! Dan ben ik vrij! :)

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:07

Veel plezier. Ik zorg voor mooi weer. haha

Lyannep95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 06:59

krissie20 schreef:
Gezocht: iemand die met mij mee wil op buitenrit (ouder dan 25 jaar) in de omgeving van Rhede (Dld) net over de grens bij Bourtange/Bellingwolde. Ik heb zelf een paard en ik ben op zoek naar iemand die ook een eigen paard heeft en met wie ik kan afspreken om een buitenrit te maken. Mijn paard is nog niet 100% verkeersmak dus ik ga liever niet alleen. Bovendien is met zn tweeën ook gezelliger.

Misschien leuk om mee te doen aan orienterungsrit in dersum !!
Is 31 augustus 2015

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:19

Waar start die?

Gaan jullie nog rijden binnenkort? Mijn ruin is inmiddels zo mak dat ik met hem alle kanten op kan, we zijn zelf al een keer naar Rhede geweest pas!

Wij wonen letterlijk op de grens NL - DL aan de N969, dus krissie20, als je mee wilt rijden, mag gerust! We hebben helaas geen trailer dus ergens anders heen komen is lastig, tenzij het te paard kan. Ritten tot 25 - 30 km doen we momenteel. Tempo en route aangepast aan de minst ervaren combinatie.

krissie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-15 06:29

Caily schreef:
Waar start die?

Gaan jullie nog rijden binnenkort? Mijn ruin is inmiddels zo mak dat ik met hem alle kanten op kan, we zijn zelf al een keer naar Rhede geweest pas!

Wij wonen letterlijk op de grens NL - DL aan de N969, dus krissie20, als je mee wilt rijden, mag gerust! We hebben helaas geen trailer dus ergens anders heen komen is lastig, tenzij het te paard kan. Ritten tot 25 - 30 km doen we momenteel. Tempo en route aangepast aan de minst ervaren combinatie.

Ik weet waar je woont. :) Ik wil graag een keer mee maar mijn merrie wil niet alleen van huis. Is het een idee om een keer halverwege af te spreken? Ergens in Rhede ofzo.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 06:46

Ik zou zo mee willen, alleen is het a te ver en b ik kan helaas niet meer rijden.
Toch wil ik jullie allen veel plezier wensen alleen, samen of met zijn allen! ;)