Wie worden er gesponsord?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:01

mijn vader heeft een bedrijfje waarbij hij met paarden werkt (management trainingen met paarden) hij heeft hiervoor jassen/polo's/dekjes laten maken waar ik ook mee rijd op wedstrijden! ons paard heeft tijdens wedstrijden ook zijn bedrijfsnaam voor zijn naam! :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 20:26

bente12 schreef:
mijn vader heeft een bedrijfje waarbij hij met paarden werkt (management trainingen met paarden) hij heeft hiervoor jassen/polo's/dekjes laten maken waar ik ook mee rijd op wedstrijden! ons paard heeft tijdens wedstrijden ook zijn bedrijfsnaam voor zijn naam! :D

Wat leuk zeg!!
En betaal je verder alles zelf? (of je vader uit privé) Of krijg je nog andere extraatjes, zoals bijvoorbeeld lessen, laarzen, zadel, noem maar op...

Bente_11

Re: Wie worden er gesponsord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:39

verder betalen mijn ouders alles uit prive! maar waarschijnlijk van de winter wel een wedstrijdjasje! :)

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:50

Ik wordt gesponsord door het bedrijf van mijn vriend dat we samen runnen.
Heb een paar dekjes met het logo op,voor wedstrijd, voor als er foto's gemaakt worden, mee buiten te rijden, e.d.
Ook hebben we een zweetdeken met de bedrijfsnaam op.
Hierbij kunnen we ook de aankopen van de dekjes en deken weg boeken als kosten bij het bedrijf.

We hebben ook gekeken naar of we een zadel onder sponsoring weg kunnen boeken maar gezien onze branche, de mogelijke reclame op een zadel en de kosten voor een zadel is het verantwoorden hier van nog niet zo makkelijk.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:12

Mijn trailer + onderhoud is gesponsord door het autobedrijf van mijn neef. Staat dan ook een gigantisch stuk reclame op de trailer maar daar stoor ik mij niet aan, ik rij er gewoon mee van A naar B.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 21:14

Seltje schreef:
Mijn trailer + onderhoud is gesponsord door het autobedrijf van mijn neef. Staat dan ook een gigantisch stuk reclame op de trailer maar daar stoor ik mij niet aan, ik rij er gewoon mee van A naar B.

Dat is absoluut een mooie wijze van sponsoring! Kan me voorstellen dat je daar geen moeite mee hebt :D

Pattypaard schreef:
Ik wordt gesponsord door het bedrijf van mijn vriend dat we samen runnen.
Heb een paar dekjes met het logo op,voor wedstrijd, voor als er foto's gemaakt worden, mee buiten te rijden, e.d.
Ook hebben we een zweetdeken met de bedrijfsnaam op.
Hierbij kunnen we ook de aankopen van de dekjes en deken weg boeken als kosten bij het bedrijf.

We hebben ook gekeken naar of we een zadel onder sponsoring weg kunnen boeken maar gezien onze branche, de mogelijke reclame op een zadel en de kosten voor een zadel is het verantwoorden hier van nog niet zo makkelijk.

Merken jullie ook dat je er voordeel uit haalt? Ik begrijp uit je bericht dat het gaat om een verhuisbedrijf? :)

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:35

Klopt, gaat over een verhuisbedrijf. Merk wel dat als kennissen uit de paarden een verhuisbedrijf, verhuisdozen of opslag nodig hebben ze ons benaderen. Maar over het algemeen doen paardenmensen de verhuizing gauw met hun eigen trailer haha ;). Mentaliteit + mogelijkheden + meer financien voor de paarden.
Kan nog niet zeggen dat we er echt opdrachten uit gehaald hebben.

Af en toe rij ik ook met onze verhuisbus met reclame van ons verhuizendoenwesamen concept voor de trailer. Dit omdat hij opvalt en herhaling van de bedrijfsnaam toch bekendheid opwekt. Een naam die je al 10 x gezien hebt onthoud je beter dan een naam die je pas 2 x gezien hebt. Dat is dus ook vooral de reden om de reclame te plaatsen. Dat stel de mensen zelf of kennissen van hebben een verhuizer nodig dat ze aan onze naam denken omdat ze deze vaker gezien hebben :).

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:40

Ik heb een redelijk brede sponsering..
Ik heb een paard van mijn sponsor incl. Alle toebehoren.
Trailer met logo's, kleding met en zonder logo's, mag mee naar evenementen. En de hele grap is dat ik alleen onderling start tot max L2 niveau :')

Edit: mijn sponsor is een ruitersport winkel met webshop.

Ik ben ooit begonnen als bijrijder van haar pony gewoon privé. En toen kwam er bij dat ik regelmatig kleding kreeg uit haar winkel. Later zijn daar de logo's aan toegevoegd en toen ik voor de lol af en toe een wedstrijdje wilde gaan starten kwamen daar de toeters en bellen van de dekjes en een zo goed als nieuwe trailer bij en als je die dan toch hebt. Dan maar beter met reclame.

Het voordeel voor haar is toch dat het goede reclame is. Omdat ik met artikelen aan loop die ze ook verkoopt. Dus ik loop in een jasje van pfiff met logo wat ze ook verkoopt in de winkel zonder eigen logo. Hierdoor verkoop je ze toch beter omdat mensen het hebben aangezien. Het is ook een stukje liefdadigheid. Ik zorg voor haar paarden en doe veel op stal met haar zoon ter begeleiding. Ontzettend fijn als je elkaar zo kan helpen :-)

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:22

Wouw Sababber, ik ben al heel blij met mijn trailer, maar wat jij hebt is helemaal luxe! :D