Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bente12 schreef:mijn vader heeft een bedrijfje waarbij hij met paarden werkt (management trainingen met paarden) hij heeft hiervoor jassen/polo's/dekjes laten maken waar ik ook mee rijd op wedstrijden! ons paard heeft tijdens wedstrijden ook zijn bedrijfsnaam voor zijn naam!
Seltje schreef:Mijn trailer + onderhoud is gesponsord door het autobedrijf van mijn neef. Staat dan ook een gigantisch stuk reclame op de trailer maar daar stoor ik mij niet aan, ik rij er gewoon mee van A naar B.
Pattypaard schreef:Ik wordt gesponsord door het bedrijf van mijn vriend dat we samen runnen.
Heb een paar dekjes met het logo op,voor wedstrijd, voor als er foto's gemaakt worden, mee buiten te rijden, e.d.
Ook hebben we een zweetdeken met de bedrijfsnaam op.
Hierbij kunnen we ook de aankopen van de dekjes en deken weg boeken als kosten bij het bedrijf.
We hebben ook gekeken naar of we een zadel onder sponsoring weg kunnen boeken maar gezien onze branche, de mogelijke reclame op een zadel en de kosten voor een zadel is het verantwoorden hier van nog niet zo makkelijk.
. Mentaliteit + mogelijkheden + meer financien voor de paarden.
.