Oplichters Magnus..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Re: Oplichters Magnus..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:14

LZP >> TAO

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:15

Stagediver schreef:
Femke_L schreef:
Op zoek naar een andere stalling die niet op zo'n slechte manier in het nieuws is?

Hij is niet verkeerd in het nieuws, hij probeert juist zijn geld terug te krijgen omdat hij is opgelicht.

En toch zou ik daar wegwezen.. Als je zo 'bang' bent of je paard niet in beslag genomen gaat worden...
Als de wiederweerga iets anders zoeken..

Je paard is toch veel te belangrijk om die onzin af te wachten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:16

Zat jij bij die 19 dan? Of heb jij die mensen ooit ook maar in het echt gezien, gesproken of zaken meegedaan? Nee toch? Waar haal je dan het godsgruwelijke lef vandaan? Kan je er toch op gaan zitten wachten, dat het balletje teruggekaatst word? En nog goed ook, want wie zit er nou in de piepzak dan, jij toch?

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 17:18

Ik ken inderdaad 2 mensen die dat zijn overkomen. Dat is wel toevallig he? Jij durf dus te zeggen, dat er 19 mensen zijn die opgelicht zijn, en aangiftes hebben gedaan, en al die mensen liegen??
Sorry hoor maar wie geloofd dat nou? Als er nou 1 persoon was, maar 19???
Maakt dat de kat wijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:19

TS, wat wil je nu precies horen eigenlijk?

Je kan je paard er neer zetten. Je kan het afwachten. Je kan ook je paard ergens anders huisvesten, er zijn genoeg stallen bij mensen die niet raar in het nieuws komen (al dan niet terecht) en als je je wilt inzetten voor alle mensen die zwart gemaakt worden dan kun je hier verschillende opleidingen voor volgen en je beroep ervan maken. Maar ik zou het zelf niet afwachten en gewoon lekker je paard ergens anders stallen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:20

En wat wil je nou eigenlijk precies met dit topic bereiken? Ik snap het denk ik niet helemaal wat jouw probleem nu is...

Ik blijf erbij dat je gewoon moet verkassen...

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 17:21

Ik heb zoiezo de politie gesproken, gebeld net voor informatie. Zolang ik bewijs heb van betaling, een stalhuur contract, en een paspoort van het paard zal ik nergens last van hebben aangezien het mijn eigendom is en mijn eigendom niets te maken hebt met de zaak tussen hun twee.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:22

Stagediver schreef:
Ik ken inderdaad 2 mensen die dat zijn overkomen. Dat is wel toevallig he? Jij durf dus te zeggen, dat er 19 mensen zijn die opgelicht zijn, en aangiftes hebben gedaan, en al die mensen liegen??
Maakt dat de kat wijs.

Even leren lezen. Er staat dat omdat jij zelf niks met Mangnus te maken hebt gehad het nogal asociaal is om dan maar van alles op zijn Facebook pagina te zetten. Er staat nergens dat Mangnus niet gedaan heeft wat ie gedaan zou hebben.
Laatst bijgewerkt door Blacky94 op 17-09-14 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:22

Stagediver schreef:
Maakt dat de kat wijs.

Nee dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat jij , zolang je dus geen zaken hebt gedaan en dus bent opgelicht door die mensen, je ze dus geen oplichters mag noemen op hun fb pagina, dat is regelrechte smaad!
Sterker nog, dat kan voor jou nog wel eens een naar staartje opleveren...

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 17:23

De berichten zijn al verwijderd dus voor mij zal het zeker geen staartje hebben ;-) niet door mij maar door hun, en al die mensen die er over praten op social media zijn dan zeker ook strafbaar? Dan mogen ze wel een heel legioen klaarzetten met politie agenten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:25

Tuurlijk, maar hier gaat je dat niet meer lukken hoor...
En als ze slim zijn geweest hebben zij het allang gekopieerd en aan de politie doorgegeven...
Nou denk ik niet dat ze dat gedaan hebben hoor, ik denk dat ze al veel te veel lol hebben gehad, als ze lezen hoe ze jou nu al in je broek heb laten poepen van angst...
:z
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-09-14 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:26

Ja want dat soort dingen worden niet opgeslagen op servers enzo. Of print screens van gemaakt of wat dan ook. Lees even het "facebook messenger kan alles zien wat je doet" topic want daarin wordt je heel snel uit die droom geholpen. (En voor je over de titel "FB messenger" valt, zeker de laatste paar pagina's gaan over alles mbt smartphones en social media)
Laatst bijgewerkt door Blacky94 op 17-09-14 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 17:28

was op fb pagina

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:30

OMG, sorry hoor maar ben je soms platina :o? ?

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:32

Heb jij zin in in problemen ofzo, dat je je paard daar neer moet zetten? :) Er zijn genoeg andere plekken hoor.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:32

Ik wist dat dit ging gebeuren :')

Edit; ik heb mn vorige post even aangepast. Als je (ts) die nu even rustig terug leest vallen een paar dingen misschien op zn plaats.

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 17:38

Laat ik het dan zo zetten:

Als hun nu als wraak nu meneer Machura gaan zwart maken en hij zo klanten gaat verliezen terwijl hij niets verkeerds heeft gedaan behalve dat hij voor zichzelf is opgekomen om zo zijn geld te krijgen? Is dat dan oke? Terwijl hij helemaal geen slechte naam heeft in de buurt?

Barte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 18:08

Tja in mijn ogen ben je te ver gegaan met je titel hier boven ..beetje grof vindt ik !Je hebt zelf niets met Magnus te maken gehad ! En hebt het alleen van horen zeggen ...Ik ben er niet bij geweest en zal er niks over zeggen Maar jij hebt zelfs al op hun FB laster berichten geplaatst en hier geef je door je titel ook al een statement door hun als oplichters weg te zetten ...Maar ik vindt wel waar 2 kijven 2 schuld .En nogmaals ik ben er niet bij geweest en heb niks gezien of gehoord .Maar waar rook is ,is meestal ook vuur .

En als er zoveel gemauw is over deheer Machura dan zou ik mezelf achter de oren krabben en zo ie zo mijn paard daar niet gaan stallen .Er is plek zat waar je paard veilig en goed kunt stallen.
Zonder al dat gezever en gezaag .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 18:09

Laat ik het dan zo zeggen: als machura zijn klanten verliest is dat dus jouw schuld omdat jij je grote en domme mond niet kon houden op Magnus zijn fb...
Ben je lekker mee zeg, met zo een nieuwe pensionklant ...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 20:31

Iedereen die bij dhr machura huurt gaat daar weg met schulden.. Ik zou er sowieso niet aan beginnen als ik jou was.

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 17:34

Bedankt allen voor de reacties. Er is contact gelegd met de politie goes en ik hoef niet bang te zijn dat er zaken tegen machura staan laat staan een aanhouding e.d dus kan mijn paard veilig neerzetten

Bokkertje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 20:26

Zou hem er toch niet plaatsen

xxxxxx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 21:00

Zal wel verwijderd worden maar Pff wat een zeurtopic
Snap niet eens wat je allemaal typt
Als ik die meneer was zou ik je niet eens meer op stal willen

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 21:13

Dat je er nog over denkt om je paard daar neer te zetten.
Zeker na jouw berichtje op Facebook.

Ben benieuwd hoe het volgende topic heet?...

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 21:16

Ik ga mijn paard niet bij mangnus zetten LOL ben niet gek :D