Benita schreef:E springen is 85 cm.
A* is 95 cm.
A** is 105 cm.
L is 115 cm.
M* is 125 cm.
M** is 135 cm.
S* is 140 cm.
S** is 145 cm.
S*** is 150 cm.
S**** is 155 cm.
Parcoursbouwers mogen 5 cm. lager of hoger bouwen.
Thnx
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
EMMAxSAMMY schreef:vanmorgen met mijn pony weer een oefen parcours gehad.
parcours stond op 1m/1,10m en ze deed het super goed!
hier een printscreen uit het filmpje:
[ Afbeelding ]
MarloesV89 schreef:Ik rij met een D-pony tussen de paarden. Zowel springen maar ook dressuur en eventing. Gaat prima, al is het wel iets lastiger in sommige lijntjes/dubbels. Heb voorheen L gesprongen maar dat werd toch iets teveel voor haar dus blijven we nu lekker in de B rond cruisen. Ik ben er nog nooit op benadeeld dat ik met een pony tussen de paarden start, integendeel zelfs!
racinggirl schreef:MarloesV89 schreef:Ik rij met een D-pony tussen de paarden. Zowel springen maar ook dressuur en eventing. Gaat prima, al is het wel iets lastiger in sommige lijntjes/dubbels. Heb voorheen L gesprongen maar dat werd toch iets teveel voor haar dus blijven we nu lekker in de B rond cruisen. Ik ben er nog nooit op benadeeld dat ik met een pony tussen de paarden start, integendeel zelfs!
Stel je pony ff voor
racinggirl schreef:BokitoZ schreef:Ik rij ook alle pony's voor klanten of handel ook gewoon tussen de paarden. Ik kan ook niet anders ivm leeftijd.
Jij ook nergens problemen mee, hoogte en dubbels??
Welke klasse rij je ze?
MarloesV89 schreef:Bij deze nog de foto's van mijn pony.
[ Afbeelding ]
Dit was in de winter van 2013 in het L in Houten.
[ Afbeelding ]
En dit was ook in Houten maar Pinksteren 2013 in de B.
[ Afbeelding ]
Dit was ook B. Afgelopen juni in Werkhoven.