Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Naar wat ik begrepen heb kost de P&S ons zo'n €31,75 per jaar.Citaat:2e gezinsleden die rijdend of papierenlid zijn krijgen € 30,65 korting i.v.m. 1 abonnement Paard&Sport per adres.

lovefi schreef:Ik snap dat dit blad vroeger verplicht was toen er nog geen internet was en je in het blad op moest zoeken waar je op wedstrijd wilde, maar deze functie heeft het allang verloren. De KNHS claimt dat de Paard&Sport hun officiële berichtgevingen kanaal is, maar in deze tijd van internet is dat toch niet meer persé nodig. Ze kunnen ook prima alle berichtgeving via internet doen - wat volgens mij ook al gebeurt
Focussed schreef:Ik ben heel benieuwd, koppelverkoop voor bedrijven met een machtspositie is namelijk verboden.
En aangezien de KNHS een machtspositie heeft om wedstrijden te kunnen rijden, zouden zij zomaar geen koppelverkoop mogen gebruiken.
"Er is sprake van koppelverkoop, wanneer de leverancier de verkoop van een bepaald product afhankelijk stelt van de koop van een ander product. Het eerste product wordt het „koppelende” product genoemd, en het tweede het „gekoppelde” product."
miss_lizje schreef:Het blad is echt vreselijk achterhaald. Het stukje nieuws heb ik 9 van de 10 keer al weken eerder gelezen op bokt of op de facebook en anders wel in de nieuwsbrief. als voorbeeld: Doodleuk lezen dat sunrise een veulen heeft, terwijl dat dier al dagen daarvoor overleden was.
Voor de wedstrijden heb ik hem ook niet nodig, ik schrijf altijd in via startlijsten.nl en anders gewoon per e-mail naar de vereniging.
Nope, ik blader door wat ik niet gelezen heb op internet en daarna deel ik hem uit aan mensen die het willen lezen. Meestal komen ze gewoon op stal te liggen of bij een penny.