Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IZEP schreef:Tjonge jonge, lezen is ook een kunst. Natuurlijk kan er wel degelijk een goede reden zijn. Ik schrijf tenslotte ook INDIEN het enkel is omdat het er zo "leuk" uitziet. Bij veel "penny's" is dat nl. het geval.

Lara_Silver schreef:Wellicht dat hij de sensatie van vliegen op zijn oorhaar niet fijn vind, echter moet zo'n vlieg dan ook nog zien te landen op een bewegend paard. Nee voor mij is een mutsje gewoon een leuk sier onderdeel, ziet er verzorgd uit maar om nu te zeggen dat het een echt nut heeft is overdreven. Hier ook een paard op stal dat maar al te graag loopt de klieren in de zomer als er beestjes zijn die irriteren (tot en met benen optrekken als ze er de tijd voor krijgt) echter als die goed aan het werk word gezet is het ook direct over.
)
En dan vind ik het gewoon een kleine moeite als het met een oormutsje verholpen is. Hoeven we ons allebei niet meer te "ergeren" en kunnen we gewoon makkelijk trainen. Zo mooi vind ik zo'n mutsje niet eens.
(nu doe ik sowieso niet aan setjes.) 
maar in de zomer wel. Jammer maar helaas.