Met dit weer op wedstrijd?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:29

ik zou ook niet gaan

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:59

Ik heb ook afgebeld ivm met het weer, en ik ben toch ziek dus het kwam voor mij niet slecht uit.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:38

wij zijn gegaan, in het zuiden viel het wel mee.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:03

Ik weet eigenlijk wel zeker dat wij vandaag niet met de trailer op pad waren gegaan. In het oosten spookte het echt behoorlijk, onze midwinter-stalrit is daarom ook afgelast. We zijn maar lekker binnen gaan rijden, met warme chocomel en kerststol in de kantine. Haha!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:06

Ik heb ook mijn wedstrijd afgezegd, het is drie kwartier rijden met de trailer en ik heb een vrij lichte auto ervoor. In de kop van NH, ik vond het nogal spoken en ze keken er dan ook niet van op dat ik niet kwam.
Ik was nog wel even met de losse auto naar de wedstrijd gereden en zelfs de jury belde om te vragen of de wedstrijd wel door ging...
Mijn paard is me te lief!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:06

ik hoorde dat de wedstrijd in Venhuizen was afgelast, maja kan het me wel voorstellen dat ligt ongeveer tegen het ijsselmeer aan

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:56

De mijne was in het Waarland, maar ik sta tegen de kust aan, tussen 't Zand en Julianadorp. Langs het Noord-Hollands kanaal en het kanaal Stolpen-Kolhorn, met dit weer echt geen pretje!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:07

ik zou vandaag ook. Mijn eerste wedstrijdje weer sinds een aantal maanden. Voordat hij kruepel werd, had ik me al opgegeven. Nu hij weer aardig rad loopt, had ik toch zoiets van; ik heb toch niets te verliezen!

Gisteren Mirkje helemaal wit geboend, ingevlochten, alles super ingevet, maar toen ik vanmorgen wakker werd, leek het me verstandig om aftezeggen. Mirk is al niet zo'n held in de trailer. Jammer... maar veiligheid gaat toch bovenalles!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:11

Ik had ook nog even gebeld maar de wedstrijd ging gewoon door. Wel waren er vreselijk veel uitvallers, dus het was iedere keer: 1 combinatie losrijden, startte 2 proeven achter elkaar en dan weer wachten op de volgende.
Ik heb in een paar uur tijd maar 7 combinaties gehad!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:11

Ik heb vandaag wedstrijd gehad, we zijn wel gegaan. We hoefden niet zo ver (kwartiertje rijden) wel door de polder in het kustgebied (Voorne-Putten), maar volgens de manege-houder was er met onze auto ervoor geen reden om ons bezorgd te maken (Kia Sorento). Wel raadde hij aan om de auto op 4X4 te zetten en dat hebben we gedaan. Heb niet gemerkt dat de trailer niet stabiel lag (een volle trailer is toch nog altijd beter om mee te rijden dan een lege) en Duvel leek er ook geen last van te hebben.
Er waren wel wat afzeggingen, maar ben zelf wel blij dat we gegaan zijn. Als ik wedstrijd had gehad een eiland verder, dan hadden we over de dam gemoeten, en dan had ik wel afgezegd, over de dam met zijwind van zee vind ik toch ook wel te gevaarlijk.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:11

Ik ben wel gegaan, moest 2 proeven starten en 'pas de deuxen'...

Maar ik moest vlak bij, maar 5 minuutjes met de trailer over een redelijk beschutte weg. Als ik verder weg had gemoeten had ik ook niet geweten of ik wel was gegaan...

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:21

Ik ben wel op wedstrijd geweest vandaag. Maar wij hebben een 6-paards vrachtwagen. Dat scheelt natuurlijk wel Lachen

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 08:07

Twinklebel schreef:
Ik zou niet gaan met dit weer. Hier dicht bij de kust hebben we de hele ochtend al zware windstoten. (Lag vanochtend al haast naast mijn fiets). In de middag zou het alleen maar erger worden.

Hihi ik zie dat je in delft woont, wij moesten van Nootdorp naar Leidschendam maar dat was goed te doen hoor, wind viel wel mee eigenlijk, t klaarde alleen maar op gistermiddag...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 09:17

Ik heb gister ook mijn wedstrijd afgebeld Verdrietig . Ik moest eigenelijk om half 9 weg, dus ik ging om half 7 mijn bed uit. Ik hoorde de wind aardig beuken, en op teletekst stond ook dat er ZEER zware windstoten konden voorkomen in buien . Laat dan maar zitten. Ik zou gaan springen. Ik moest zo'n 50 minuten rijden, een eind over de snelweg.
En mijn eigen auto (een zware terreinwagen) staat bij de garage, dus dan had ik met een lichtere personenauto op stap gemoeten.

Nou, er komen vast meer wedstrijden, en dus heb ik afgebeld.