moyra schreef:Dat is te lezen in de link in mijn onderschrift
dat verhaal heb ik gevolgd maar waar staat dat je blij bent dat je uit de verz bent?
hebben ze niet willen betalen?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sadekeshia schreef:Ik heb even bij een paar verzekeringen vergeleken en ik kom bij elke verzekering niet boven de 15 euro per maand uit.. reken ik dan verkeerd? want dat is wel een heel verschil met 400 euro per jaar![]()
of bedoelde je 400 per jaar aan dierenarts? dan begrijp ik het verkeerd
mirgino schreef:sadekeshia schreef:Ik heb even bij een paar verzekeringen vergeleken en ik kom bij elke verzekering niet boven de 15 euro per maand uit.. reken ik dan verkeerd? want dat is wel een heel verschil met 400 euro per jaar![]()
of bedoelde je 400 per jaar aan dierenarts? dan begrijp ik het verkeerd
ik ben verz voor 2000 euro
uitgebreide verz incl ziektekosten.
ikke schreef:mirgino schreef:ik ben verz voor 2000 euro
uitgebreide verz incl ziektekosten.
Als jij 400 euro per jaar betaald, bij 2000 euro dekking, dan is dat 20% premie op jaarbasis. Oftewel, in vijf jaar betaal je je eigen potje.......
ikke
Moos99 schreef:Onze paarden zijn niet verzekerd, maar als ik dan hier lees dat mensen duizenden euros neer leggen terwijl hun paard het misschien niet zou overleven...
Als je het geld hiervoor hebt is dit natuurlijk geweldig, maar als mijn paard ziek wordt en we hebben het over operaties en kliniek opnames met risicos etc. ga ik daar gewoon niet aan beginnen. Wij hebben als het nodig is genoeg geld apart staan, maar ik ga niet verder dan een bepaalde grens.
meisje2000 schreef:ikke, mijn overleden merrie heb ik op de operatie tafel gehad voor koliek en geloof me de prijzen liegen er niet om. ze is halverwege de operatie ingeslapen omdat ze niet meer te rredden was en dat heeft mij al 2100 euro gekost. had ze het overleefd dan had ik op een rekening kunnen rekenen van tussen de 4000 en 5000 euro, ik vind dat behoorlijk prijzig als ik eerlijk ben. Had het er zeker voor over gehad en had zelfs geld moeten lenen om het te betalen (mijn ouders wuoden het me voorschieten als het nodig was) maar ze was het zeker waard geweest, vandaar dat ik nu ook de keuze heb gemaakt om per maand iets meer te betalen maar wel uigebreide ziektenkosten zodat ik niet voor verassingen kom te staan.
Dus zeker een stuk hoger dan dat ik zou verwachten..... en zeker niet lager
meisje2000 schreef:Weet niet bij welke kliniek je bent geweest maar die is dan zeker niet duur