1,5 of 2paardstrailer voor 1 paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 1,5 of 2paardstrailer voor 1 paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:52

Zuipen doet je auto toch wel met trailer :)) bijna schrikbarend hoe die veranderd in een zuiperd als ik de kar erachter doe :')

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:45

Dat is waar ja maar toch. Ik ben echt gierig met brandstof, uitrollen etc. Van die trailer springen de tranen in mn ogen. :')

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:12

Gypsy schreef:
Dat is waar ja maar toch. Ik ben echt gierig met brandstof, uitrollen etc. Van die trailer springen de tranen in mn ogen. :')

T5 VW-bus ervoor zetten. 1:15 met 2 ton aan de haak.......

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:19

1,5 paard is prima, 2 paard is fijner :P.
Zeker als je tussenschot eruit haalt kun je bij regen enz in trailer opzadelen ideaal :) ook bij jonge paarden of als je ooit alleen op concours bent erg fijn vind ik.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:27

ikke schreef:
Gypsy schreef:

T5 VW-bus ervoor zetten. 1:15 met 2 ton aan de haak.......

Dan moet je wel heel regelmatig met de trailer op pad anders is het de moeite niet.

nummer13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:38

Yvank_ schreef:
meer ruimte om op te zadelen enzo? Hoe moet ik dat voor je me zien, in de tweepaardstrailer pastte ik er echt niet bij tussen paard en schot? In mn 1,5 paard wel daar kan ik gewoon in opzadelen.

Tussenschot is los te maken en weg te schuiven zodat je wel genoeg ruimte hebt, ideaal!

Marein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 14:57

Ikke: we hebben ondertussen heel wat (tweedehands) trailers gezien, en soms is de onderhoudstatus werkelijk om te huilen... Op een gegeven moment waren we zelfs van plan ons budget te verdubbelen en toch maar voor een nieuwe te gaan.

Een onderhoudsboekje is altijd handig, binnen gestald, bodem en laadklep in zeer goede staat, geen lekkage binnen als het regent, stootkussens langs de zijwinden, panieksluitingen, goede onderkant, vooral de assen, ...

En, we hebben al een hoge gesloten trailer, maar niet voor paardenvervoer ;) . Rijden met de trailer zijn we wel gewend *D .