Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
friesam schreef:Ik ben zelf slechts 1.80 maar de moderne broeken met elastiek onder ipv klittenband is echt een uitkomst die snijden niet en een stuk minder erg als het kuitbroeken zijn met sokken erover.
Ik heb 1 broek van rider pro die is mij zelfs te lang. Misschien heb je daar wat aan.
Schoenen inderdaad Ariat die zijn erg fijn en gaat tot 45
Floor_Dora schreef:friesam schreef:Ik ben zelf slechts 1.80 maar de moderne broeken met elastiek onder ipv klittenband is echt een uitkomst die snijden niet en een stuk minder erg als het kuitbroeken zijn met sokken erover.
Ik heb 1 broek van rider pro die is mij zelfs te lang. Misschien heb je daar wat aan.
Ik zie dat rider pro ook niet heel veel kost. Ik heb 1 rijbroek van de decathlon en die is echt perfect. Maar begint stuk te gaan en die verkopen ze niet meer helaas.
Floor_Dora schreef:friesam schreef:Ik ben zelf slechts 1.80 maar de moderne broeken met elastiek onder ipv klittenband is echt een uitkomst die snijden niet en een stuk minder erg als het kuitbroeken zijn met sokken erover.
Ik zie dat rider pro ook niet heel veel kost. Ik heb 1 rijbroek van de decathlon en die is echt perfect. Maar begint stuk te gaan en die verkopen ze niet meer helaas.

). Via Lipica laarzen op maat maken maken, niet goedkoop, duurdere smaak.. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wie er western rijden met zo'n lange lengte en waar jullie je bovenkleding kopen... Kramer heeft leuk geprijsd spul, maar t oogt voor een lange lijs nogal kort...