Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Er is vast wel ergens een leuke haflinger voor jullie te vinden.
Als er dan per abuis eentje toch onder je vandaan verkocht wordt of dat de omschrijving totaal niet bij de advertentie past dan heb je in elk geval niet helemaal voor niets de hele afstand gereden
Apple schreef:Wat vervelend voor je TSEr is vast wel ergens een leuke haflinger voor jullie te vinden.
Wat wij vorig jaar deden toen wij op zoek waren naar een nieuw paard was een 'rondje Nederland' plannen. Om inderdaad te voorkomen dat je ergens voor niets naar toe ging probeerden wij verschillende paarden op 1 dag bij elkaar in de buurt de bekijkenAls er dan per abuis eentje toch onder je vandaan verkocht wordt of dat de omschrijving totaal niet bij de advertentie past dan heb je in elk geval niet helemaal voor niets de hele afstand gereden
3 paarden op 1 dag
Apple schreef:Klopt, zo hebben wij dat ook gedaan3 paarden op 1 dag
Alleen eindigden wij met degene die het verste weg stond![]()
![]()
De keer daarvoor deden we het ook zo en toen kocht ik uiteindelijk een paard dat 20 km verderop stond
lady62 schreef:Wat ik me afvraag zijn alle verhalen nog steeds uit de eerste hand of van horen en zeggen.
Want als je ergens een paard koopt zeker bij een handelaar dan ben je daar toch zelf bij jij wilt het paard voor een prijs laat het keuren zijn er problemen dan laat je het toch staan.
vertrouw je het niet bewoon geen zaken mee doen simpel toch.