Dilemma... Welke scheermachine?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 10:59

Heb zojuist de machine via happy horse deal bestelt met 2 extra messensets. Ben erg benieuwd :)

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 15:33

Marlis schreef:
Hij zou vandaag al verzonden worden ik ga hem pas eind sept/begin okt gebruiken dus voor die tijd kan ik nog geen ervaring geven daarna wel. Hij is bij mij vol haflingers met ook een mega vacht.

Mocht je de scheermachine al gebruikt hebben, dan hoor ik graag je ervaring :)

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:22

Sardis schreef:
Marlis schreef:
Hij zou vandaag al verzonden worden ik ga hem pas eind sept/begin okt gebruiken dus voor die tijd kan ik nog geen ervaring geven daarna wel. Hij is bij mij vol haflingers met ook een mega vacht.

Mocht je de scheermachine al gebruikt hebben, dan hoor ik graag je ervaring :)

Marlis

Re: Dilemma... Welke scheermachine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:28

Heb je een pb gestuurd net.
De scheermachine was echt helemaal niks. Scheerapparaat draaiden na 2 banen scheren al helemaal los, binnenin. Meerdere keren opnieuw vast geest alles en zelfs helemaal weer uit elkaar gehaald en opnieuw in elkaar gezet maar hij bleef het doen. Ik kreeg geen geld terug bij die winkel, wat we wel wouden. Maar kon een nieuw apparaat krijgen, heb nu een ander merk. Mssr deze nog niet geprobeerd. Paard lief zag er niet uit 3 dagen liep ze half geschoren rond overal stukken enzo toen het eindelijk dinsdag was gelijk apparaat gehuurd bij de ruitersportzaak. Deze die we nu hebben gaan we binnenkort wel gebruiken/proberen. Eigenlijk al weer nodig maar wil beetje uit proberen te stellen anders kan ik ns een maand weer.

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:52

Ik heb een heiniger Progress een super fijne en vooral stille machine voor € 229,-

Huni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:26

Elco waar heb je die gekocht dan? Ik kan hem nergens vinden hoor voor 229 euro....

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:00

Ik had hem bij Agradi gekocht met korting.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:55