Hotel de Cantharel, Apeldoorn.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:26

Wij zijn vorig jaar geweest. Mooie locatie, hotel is goed, fijne stallen en weidegang.
Geen zandpaddock, maar als de bak vrij is, mogen de paarden in de bak. Verder een hele ruime afgesloten zadelkast.

Mizsz_Kitty

Re: Hotel de Cantharel, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 19:30

Er is geen bak meer...

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:35

En...geen dazen in de zomer (schijnt het). Ze hebben voor ruiters hele leuke arrangementen. Ik ga er zeker een keertje heen.

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:37

Mizsz_Kitty schreef:
Er is geen bak meer...

Dat is jammer. Ik vind het altind wel prettig als er een bak bij zit waar je even in kan rijde voordat je het bos in gaat.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:44

Mizsz_Kitty schreef:
Er is geen bak meer...

Wij waren er in april vorig jaar. Bak was erg zwaar, maar wel lekker om als paddock te gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:17

De bak gaat/is weg. De gemeente oid vond het niet in het landschap passen.

Daar worden 2 kleine graspaddocks gemaakt waar in te longeren is en waar je je paard vast ook wel mag zetten.

Alles is mogelijk daar. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:18

Damian mijn paard is allergisch voor insectenbeten en zeker voor dazenbeten, maar daar in stal en op de wei geen steekbeest gezien alle keren dat ik ben geweest :).
Wel wat op de hei, voor de zekerheid mijn Vliegenuitrijdeken omgehad in augustus (in mei was er niks) maar ook niet nodig gehad. Erg fijn.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:32

Jorienn schreef:
De bak gaat/is weg. De gemeente oid vond het niet in het landschap passen.

Daar worden 2 kleine graspaddocks gemaakt waar in te longeren is en waar je je paard vast ook wel mag zetten.

Alles is mogelijk daar. :)

Zeker, ze laten je erg vrij. De blokhut is ook erg leuk !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:45

Dat hoort er inderdaad wel erg bij ja. Zeker met dit weer :D.

Ik zou in november gaan maar ivm start nieuwe baan word het denk ik januari, kan al niet meer wachten en ben net geweest. Verslavend. :P

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 00:07

Wij zijn vorige maand naar Hamerschothuis geweest. Niet te vergelijken met Cantharel, maar ook super leuk. Gastvrij en gelijk aan de hei.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 00:14

Jaaaa, Top!!!
Mooie stallen, schitterende kamers, ideale weien,lekker eten.
echt een aanrader

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 00:15

Leuk! Zal het onthouden!

Al moet ik zeggen dat de cantharel wel uniek is. Bed&stal is ook top, maar de cantharel vind ik voor mezelf echt luxer :)

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 11:01

Jorienn schreef:
Leuk! Zal het onthouden!

Al moet ik zeggen dat de cantharel wel uniek is. Bed&stal is ook top, maar de cantharel vind ik voor mezelf echt luxer :)

Ik ben ook recent naar Bed&Stal geweest! Dat vond ik ook een leuke locatie, maar ik vond het een nadeel dat ze op koolzaadstro stonden. Maar als ik het zo hoor lijkt Cantharel mij ook erg leuk en lekkere verse stro-stallen. En dat ze geen bak meer hebben is wel jammer, maar geen reden om niet te gaan. Zeker als de weides het hele jaar goed zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 12:18

Weilanden zijn uitzonderlijk goed. Nu kom ik uit omgeving [***] Haag, dus dan is alles goed :D, maar ze liggen er altijd super bij.

Ja klopt! Of op vlas inderdaad. Vind het ook ideaal dat je bij de cantharel zelf alles bij mag pakken. :) Ik vind Bed&Stal leuk, maar dit nog veel leuker!

suzanner

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 11:13

Super fijne accomodatie!! Mooie stallen, fijne weilanden, goed stro en hooi wat jezelf kunt pakken. Ik ben er al een aantal keer geweest en het blijft super fijn!
Ook voor jezelf is het prettig vertoeven, zoals de blokhut, het eten en de hotelkamers!

Bed&stal ben ik ook geweest, vind ik persoonlijk ook heel erg leuk! Bijkomend voordeel voor mij is dat mijn hond lekker mee kan! Dat kan overigens ook bij de Cantharel, maar dat vind ik zelf in een hotelkamer minder prettig.