laughterline schreef:Er zijn een aantal verkooppunten, even zoeken.
http://www.sir-lancelot.nl/Dealers.html
Voor mij allemaal te ver weg, heb met behulp met mailcontact (heel erg goede prettige service!) m'n maat uitgezocht. Paste precies! Maar snap in jouw situatie dat je er heel graag eentje wil passen.
Wat me vooral opviel bij deze bodyprotector is dat ik zoveel armruimte had. Bij vele voelde ik me net een michelin mannetje die met de armen wijd stondBij deze heb ik er geen last van, en met het rijden eigenlijk ook niet, was er gelukkig zo aan gewend
[ Afbeelding ]
Hier heb ik' m aan, zoals je misschien ? ziet sluit ie netjes aan en kan ik m'n armen ook gewoon langs me houden
Bedankt voor alle info!! Dat met dat michelin mannetje herken ik ook! hahaha
Gisteren had ik er eentje aan, en toen kon ik niet naar links of rechts draaien met mn
hoofd
Bij mij zijn die winkels helaas ook niet dichtbij, maar ik zal het ook eens gaan
proberen via mail contact
Bij deze heb ik er geen last van, en met het rijden eigenlijk ook niet, was er gelukkig zo aan gewend 
Alleen met op en af stappen soms iets irritanter, maar ik ben dan ook een stijve hark
Even wennen.

(ergens anders) xs/s voor volwassenen. Komt zij aanzetten met een L, dat was echt gevaarlijk geweest