Hoe veilig is een cap als je hem ergens koopt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 09:45

Carrotcake schreef:
Ik heb het ook aan de fabrikant gevraagd en die geeft deze reactie:

"Maar dan kunt u er denk ik wel vanuit gaan dat deze nog goed is.
Als u twijfelt dan zou ik even contact opnemen met de ruitersportzaak.

Je kunt het niet zien aan de cap als er wat mee is, maar als de cap gewoon goed verpakt was.
Het kan wel tegen een stootje, alleen de veiligheid kan niet worden gegarandeerd als de cap al gebruikt is omdat je niet weet of er iets mee gebeurd is."

_-:( Lekker laks....

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 09:47

Vind de reacties hier wel overdreven maar het is natuurlijk niet netjes van de webshop. Is het geen optie de cap retour te doen en dan maar een keer naar een ruitershop zaak te rijden? Kan natuurlijk ver weg zijn maar dingen zoals een cap of laarzen zou ik sowieso niet laten verzenden.

Anoniem

Re: Hoe veilig is een cap als je hem ergens koopt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 09:49

Wat denk je hoe die caps binnen komen bij de ruitsportzaken? Ook niet allemaal in bubbeltjesplastic hoor :=

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 09:52

Als het goed is komen de caps met bescherming bij de ruitersportwinkel!

Deze cap niet doen!

Zelfs bij de divoza, waar alle caps in de winkel liggen, vraag ik het wel eens.. Of ze geen splinternieuwe achter hebben liggen voor me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 09:55

Dat is dus lang niet altijd zo Hannanas :n zijn genoeg die ook gewoon in dozen aankomen..

Carrotcake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-14 09:58

fourseasons schreef:
Vind de reacties hier wel overdreven maar het is natuurlijk niet netjes van de webshop. Is het geen optie de cap retour te doen en dan maar een keer naar een ruitershop zaak te rijden? Kan natuurlijk ver weg zijn maar dingen zoals een cap of laarzen zou ik sowieso niet laten verzenden.

Ik ben al bij diverse ruitershop zaken geweest maar ik kan helaas geen passende cap vinden. Drama is dat...
Dit is hetzelfde model als mijn oude cap die als gegoten zit. Dus ik was blij dat ik hem uberhaupt nog kon vinden in mijn maat...
Laatst bijgewerkt door Carrotcake op 08-08-14 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 10:12

Dozen waarin ze niet bol staan;)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 10:15

Ik heb zelf in een ruitersport zaak stage gelopen en daar kwamen caps dus echt niet in bubbeltjes plastic binnen..
Eerder in een grote doos gekwakt met andere producten zonder enige bescherming(op het flinterdunne beschermlaagje van schuim na dan).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 10:16

SuperAssie schreef:
Ik heb zelf in een ruitersport zaak stage gelopen en daar kwamen caps dus echt niet in bubbeltjes plastic binnen..
Eerder in een grote doos gekwakt met andere producten zonder enige bescherming(op het flinterdunne beschermlaagje van schuim na dan).

Precies ja...