Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sizzle schreef:Ik ken alleen slecht afgelopen voorbeelden daarvan, tot heftige ruzies aan toe. Twee kapiteins op een schip.....
leeneliefje schreef:maar wel met de zekerheid dat jij (en de andere eigenaar) beslist over het paard en dus ook eindverantwoordelijk is.
Ze waren goed bevriend maar hebben constant ruzie. Zelfs al hebben ze hun vaste dagen... Ook letterlijk elke euro delen ze door 2 en dit is voor onze stalhouders ook niet te doen! Zelfs een dagwissel of gewoon sporen of niet bv geeft zoveel problemen dat ze bijna niet meer praten. 
). Je moet elkaar dingen gunnen, dat is het belangrijkste. Flexibel zijn, maar je wel aan afspraken houden. Goed communiceren, soms compromissen sluiten. We zijn het tot nu toe één keer oneens geweest, ik wilde de deken in het roze en zij in het donkerblauw
(het is roze geworden!).

). Je moet elkaar dingen gunnen, dat is het belangrijkste. Flexibel zijn, maar je wel aan afspraken houden. Goed communiceren, soms compromissen sluiten. We zijn het tot nu toe één keer oneens geweest, ik wilde de deken in het roze en zij in het donkerblauw
(het is roze geworden!).
Een keer een fikse DA rekening en je zit in de problemen.