Wat doen jullie met je startcoupons????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wat doen jullie met je startcoupons???

Ik gooi ze weg
2 (3%)
Ik bewaar ze op een grote hoop
26 (43%)
Ik plak ze in een plakboek, schrift, agenda, enz.
21 (35%)
Anders, nl....
11 (18%)

Totaal aantal stemmen: 60

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 12:12

Chantal schreef:
Als je ze op een wedstrijd niet mee hebt genomen, sturen ze ze dan op?

Clubgenoot van mij had dat wel, die coupon werd opgestuurd, en ze dacht geen prijs te hebben, maar de geldprijs ( t was een NRPS wedstrijd ofzo) die werd ook mee gestuurd.Maar ik denk niet dat ze dat overal doen, bij een vriendin van mij hadden ze het iig weer niet gedaan.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:01

Ik heb ze allemaal in een map zitten.
Om nog eens terug te kijken. Bij sommige lokaties zitten hier nogal eens dezelfde jury's dus dan kan ik mooi vergelijken.
Maar ook om er voor te zorgen dat ik het altijd kan laten zien als blijkt dat er iets mis gaat bij de knhs.

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:54

Ik heb zo ook allemaal in een map zitten!
Zo kan ik al mn wedstrijden terug kijken en zien wie toen de jury was. Als je dan op een komende wedstrijd weet wie de jury is en je hebt die al een keer gehad kan je ook je kansen inschatten voor die wedstrijd Lachen
Het is ook gewoon een leuke herinnering aan die wedstrijden en je kan de coupons vergelijken of je voorruit bent geggaan Haha!

Mara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:55

ik maak in mijn coupons gaatjes en doe die in een multimap!kheb dan ook nog een scheiding gemaakt tussen springen en dressuur..dus het is ook nog een overzichtelijk!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:04

Ik bewaar ze netjes op volgorde. En als ik zin heb zet ik mn punten in een Exel bestandje, kun je leuk vergelijken hoe je het zo het afgelopen jaar gedaan hebt.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 16:22

Ik heb in Excel wel is zo'n grafiek gemaakt, vind ik wel leuk om te doen. Dan kun je echt zo'n mooie lijn zien hoe het gaat!

easter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:57

Met de coupons doe k verder nix mee. Maar de protecollen bewaar k allemaal om het commentaar nog eens terug te kunnen lezen voor andere wedstrijden.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 00:02

annegti schreef:
Heb ook al eens een coupon ritueel verbrandt omdat ik het totaal niet met de punten eens was. Aansteker eronder en daarna niet meer aan denken. Ik had lekker gereden.....

Hahaha OK dan!
Ik bewaar ze allemaal, in een grote doos waar alles van mijn paard inzit.

Nique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 01:57

Heb een speciale map zodat ik altijd terug kan lezen waar welke jury het meeste op let. Moest wel lachen toen mijn vriend de map aanvulde met tabbladen; "Grand Prix, Intermediair, etc.."

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 10:23

Ik stop ze allemaal in een map. Verder schrijf ik ergens in die map in een lijstje het resultaat van de wedstrijd (dr, spr, of sgw). Dus punten en evt. plaatsing. Eronder schrijf ik altijd de naam van de betreffende jury. Dat vind ik altijd handig als ik eens een vreemd resultaat terug krijg. Dan zoek ik of ik die jury al eens eerder heb gehad en of ik het toen ook zo vreemd vond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:59

bewaar ze de eerste tijd in het proevenboekje achterin, daarna verhuizen ze naar een insteekhoesje. Verder niet per klasse maar per pony, dus Vera, toen Haike en nou Oki (die nog geen hoesje heeft). Soms raak ik er wel eentje kwijt maar de meeste heb ik nog.

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:46

Dat heb ik ook jah dat ik er uit de B best veel mis Boos! ik kan ze dus echt niet meer vinden...
Ben ze nu fanatiek aan het inplakken zodat ik die uit de M wel compleet krijg Haha!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:40

Ik bewaar ze ook altijd, vind het altijd handig om bijv te checken om juryleden, kijk altijd even na waar ze vooral op letten.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 00:43

Ik heb ze allemaal in een map zitten... De oudsten zijn inmiddels al bijna 20 jaar! Bloos!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 09:09

KarinvdM schreef:
Ik heb ze allemaal in een map zitten... De oudsten zijn inmiddels al bijna 20 jaar! Bloos!

Bloos! , hier nog zo'n ouwetje, die van mij halen de 20 jaar ook al. Knipoog
Wat me opeens op het idee brengt om eens oude protocollen te bekijken om te zien of de jurering anders is geworden.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 20:18

He goed plan! Ze gaven toen vast heel anders commentaar, kan ik me zo voorstellen!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:05

Ik bewaar ze in een map, maar ik heb er nog niet zo veel dus ik weet niet of in het blijf bewaren. Haha! Ik denk het wel, het is wel een leuk aandenken.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 16:02

ik heb ze allemaal bewaart in een map, met insteekhoezen!!!!
Hartstikke handig

Maar het is ook wel heel erg belangrijk!!! omdat als je overgaat naar een volgende klasse, moet je misschien kunnen aantonen dat je de behaalde winstpunten hebt behaald!!! Bloos! *LOL*
dit geldt vooral voor de mensen die met het minimale aantal winstpunten al overstappen, naar een hoger klasse!!! dan kun je dat aantonen!! Clown

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 12:17

Ik heb er pas een! Van de onderlinge wedstrijd bij de rijvereniging Haha!
Ach jah je moet ergens beginnen toch!
Ik ben iig van plan om ze te gaan bewaren