Nou over die eigenaar.....ik wil het niet te persoonlijk maken en zelf weet ik er ook vrij weinig van af(raar genoeg)maar het schijnt nog al een apart vrouwtje te zijn. Hoe dat bedoeld wordt snap ik ook niet goed. Ze komt bijna nooit op stal en als ze komt verwend ze gaar alleen maar. Maar ik bedoel, je hebt een paard of je hebt geen paard. Ze staat op een pension stal
Nee magnesium helpt absoluut niet. Ga met de zoekfunctie je eens inlezen over magnesium dan hoef je die vraag hier niet te stellen. Wat helpt is een dierenarts.
Natural147
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-14 15:24
Ze loopt alweer keurig mee, bedankt voor alle tips
Er is naar haar benen gekeken en daar was gelukkig niets ernstigs mee, wel slecht maar niets ernstigs. Ze is er bang voor shrikdraad 'n er stond een andere merrie in de wei die er super graag uit wou dus kon ik niet van een grote afstand het draad open doen mar omdat het gesloten was en die merrie er steeds tussen liep durfde ze waarschijnlijk niet te lopen. Ik ben super blij dat er niets met haar benen is, en ik snap dat jullie het een raar verhaal vinden maar het zit ook raar inelkaar. Maar de problemen zijn opgelost. Bedankt voor alle tips en ze hebben even goed erg geholpen.