en op internet is Agradi heel goedkoop maar wel goed!
Rex_Rolfo
Geplaatst: 28-07-14 21:11
Toen ik na 25 jaar het rijden weer oppakte moest ik natuurlijk ook weer aan het spul. Dingen als rijschoenen (met stalen neus) en rijbroek wilde ik eerst passen, die komen van de plaatselijke ruitersportzaak. Gewoon een doorsnee zaak met duur spul, goedkoper spul en vanalles daar tussenin. Daar ben ik prima geholpen, ook toen ik aangaf dat ik niet meteen voor duur wilde gaan. Schoenen waren in de uitverkoop, broek is een Harry's Horse van vier tientjes geworden en shirt is gewoon een wat ouder katoentje uit de stapel in m'n kledingkast
Vanuit Utrecht, Epplejeck in Amersfoort, Hypo en Freddy's in Nieuwegein (zitten tegenover elkaar)
Epplejeck heeft nu 3 halen 2 betalen actie! Ik denk dat je daar voor een leuk bedrag wel kan slagen. Shirtjes, jassen ect hoeft niet echt een ruitermerk te zijn, heb ik ook niet.
antje_vip
Geplaatst: 30-07-14 11:04
Punt schreef:
ik zweer bij epplejeck, ben daar zo goed geholpen, erg leuke medewerkers in heemskerk
in Groningen niet, daar hebben ze echt pauperservice
Ik zou naar Divoza gaan.
Ejena
Geplaatst: 31-07-14 12:01
Ik bestel voornamelijk bij Kramer en Decathlon vanwege de prijs, maar deze webshops hebben vaak een iets langere levertijd. Als ik naar iets op zoek ben bestel ik meestal bij Epplejeck of Divoza.
ChristaMoor
Geplaatst: 31-07-14 12:03
Eppeljeck in Amersfoort. Heeft nu ook aanbieding 3e artikel gratis (alleen vandaag nog geloof ik). Ik ben er twee weken geleden geweest, leuke winkel met vriendelijk personeel Oh en hij zit vlak voor in Amersfoort vanuit Utrecht gezien
antje_vip
Geplaatst: 31-07-14 20:50
Oja, Kraemer.de (niet via NL bestellen!) en Loesdau zijn ook wel leuk
Decathlon heeft heel veel ruitersportartikelen voor een kleine prijs, die kwalitatief wel goed zijn. De winkel zit in Amsterdam, maar je kan ook vis internet bestellen