elenaMM77 schreef:zelf een keer een ruime 10 meter horizontaal gevlogen a la superwoman (ik sprong, paard niet, maar in plaats van remmen gaf hij een bok mee met hoofd tussen de benen).. had nog tijd om mijzelf te vervloeken dat ik geen cap op had (volwassen dus mocht kiezen en was m vergeten.. sindsdien altijd een cap op hier).. rolde om en om tot ik tot stilstand kwam op mijn rug met mijn voeten en armen onder mijn rug. Men wilde vast een ambulance gaan bellen door de rare houding waarin ik lag.. de houding deed echter zo'n zeer dat ik mij met wat wurmen uit de knoop heb gerold.. even wat drinken aan de bar tegen de schrik, maar ineens begon mijn pols op te zwellen en kreeg ik het benauwd.. dus toen toch maar even foto's laten maken (met name door de benauwdheid).. pols, onderarm, thorax, nek.. hele mikmak ging op de foto lol... niets maar dan ook helemaal niets gebroken (mij kun je overal vanaf mikken, ik breek echt niets).. alleen pols gekneusd, 6 ribben geneusd, nekspier verrekt, en spier in de onderrug verrekt toen.
Zul je altijd zien, als je 'm een keer niet op heb lig je ernaast. Gelukkig dus allemaal goed gekomen