Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarnaast weet je ook nooit hoe ze de pony gaan behandelen tijdens de proefperiode... sandra8 schreef:Ik zou het niet doen ze mogen zo vaak ze willen bij ons komen proef rijden.
Overigens hebben we ook wel eens een pony terug gehaald/gekocht omdat ze er heel raar mee om gingen en wij dat niet aan konden zien( dat was trouwens geryon)
Maar je bedoelt mijn pony geryon? Was dat voor jullie hem aan mieke hadden verkocht? sandra8 schreef:Ja we hadden hem als 2 jarige verkocht en dat ging niet helemaal goed. Ze bond hem aan een weidehek en gaf hem op zijn kop hij schrok en ging met hek en al ervandoor en eindigde in de sloot. Hij schrok bij hun in de wei van een trekker met spuitmachine en ging weer door het hek. Toen hoorde we via via dat we haar een valse rotknol hadden verkocht. Je snapt het al we hebben hem heel snel terug gehaald want hij kon er niets aan doen. Toen heeft hij lekker nog ongeveer 1,5 jaar bij ons op de wei gestaan en toen is hij naar Mieke verkocht.
sandra8 schreef:Ja we hadden hem als 2 jarige verkocht en dat ging niet helemaal goed. Ze bond hem aan een weidehek en gaf hem op zijn kop hij schrok en ging met hek en al ervandoor en eindigde in de sloot. Hij schrok bij hun in de wei van een trekker met spuitmachine en ging weer door het hek. Toen hoorde we via via dat we haar een valse rotknol hadden verkocht. Je snapt het al we hebben hem heel snel terug gehaald want hij kon er niets aan doen. Toen heeft hij lekker nog ongeveer 1,5 jaar bij ons op de wei gestaan en toen is hij naar Mieke verkocht.
)
sandra8 schreef:@ geryon ja dat zal zeker de oorzaak kunnen zijn. Als ik me goed herinner heeft hij op zijn borst/ schouder nog een litteken of kaal plekje er aan over gehouden er zat namelijk een behoorlijke winkelhaak.
Ik ben ook heel blij dat hij naar Mieke is gegaan en later naar jou zijn moeder en zus en geer hebben nog altijd een plekje in mijn hart