Slot op trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:56

de mijne staat binnen, en als ze wat willen stelen pakken ze eerder een dure caravan of 1 van de nieuwere trailers ipv van mijn oudje
en hij staat zo gestald dat je hem met de vorkheftruck moet pakken :j
het erf zit op slot en er is een waakhond op het erf en een woonhuis van de euigenaar
voor stelen ben ik niet bang hier.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 13:01

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 16:28

Yvank_ schreef:
Alle sloten heb je indien nodig zo open :) die jij toont is met slijptol prima kapot te krijgen sterker nog dat hebben wij al eens gedaan slot wou niet meer open := , nu gewoon die goedkopere erop werken prima :j en zetten de auto altijd op de oprit voor het hek op de handrem. Dan kunnen ze er sowieso al niet meer bij.

Een dief wil niet veel herrie en wil zo snel mogelijk weer weg zijn, met een slijptol een slot open maken is toch de nodige herrie :D en snel ben je dan ook al niet meer, kost toch de nodige tijd.
De getoonde dicussloten kan je zo open maken zonder enige herrie, geen slijptol voor nodig.
Kijk idd goed welke eisen je verzekeraar stelt en wat je budget is.
Succes met je keuze :)

SteffiiY

Re: Slot op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 16:30

wij hebben besloten om de trailer niet te verzekeren, we zetten hem op een alko disselslot met een wielklem erop voor de zekerheid.
Daarnaast staat hij achter een gesloten hek.

Ipsilonka

Re: Slot op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:39

Ik heb ook het steady ks 26 slot en ben er erg blij mee.