Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
friendly schreef:Ik begrijp alleen niet helemaal wat de rol van de knhs in deze is. TS meld zich laat (te laat voor een kosteloze afmelding) af maar ze meld zich af. Dan vind ik het nog logisch dag t het startgeld betaald moet worden maar de administratiekosten vind ik belachelijk. Zoals ik begrijp komen die van de knhs maar je meld je bij de vereniging af toch?
friendly schreef:Ik begrijp alleen niet helemaal wat de rol van de knhs in deze is. TS meld zich laat (te laat voor een kosteloze afmelding) af maar ze meld zich af. Dan vind ik het nog logisch dag t het startgeld betaald moet worden maar de administratiekosten vind ik belachelijk. Zoals ik begrijp komen die van de knhs maar je meld je bij de vereniging af toch?
KNHS rekent per factuur ook rond de 3 euro administratie kosten. Te belachelijk voor woorden als je het mij vraagt. De bakker rekent toch ook geen euro meer per bonnetje dat ie uit moet printen, die heeft dat gewoon doorberekend in de prijs van het brood. Zoals elk fatsoenlijk bedrijf of organisatie dat doet. Net zoiets als servicekosten, net of je het kunt kopen zonder service. Maar laten we het ontopic houden.. 
miss_lizje schreef:Hahaha, tja. Ik vind gewoon uit principe dat ik moet betalen. En ivm dus met het feit dat ik niet alle dagen zo meteen beschik over internet en dus ook geen mails kan terug sturen vind ik geen fijn iets. Ik hou er niet van bij "iemand in schuld te staan". En dit voelt toch ook als een schuld.
Toen ik zelf actief was bij mijn oude stal vond ik het juist heel vervelend om achter mensen aan te gaan die dus niet kwamen opdagen en ook niet betaalde (onderlinge wedstrijden, dus geen knhs).
Daarnaast is dit de 2de keer pas dat ik een wedstrijd afmeld. Waarbij ik bij de eerste keer dus op de wedstrijd dag wel het geld ben gaan brengen(winter, we konden met paard niet van het terrein af). Daar had ik met de hitte van dit weekend dus geen zin in en wist ook niet wat ik kon verwachten. Vandaar dat ik misschien een beetje paniekerig over kom/kwam.
Ondertussen een mailtje terug gehad en alles is nu netjes opgelost en het topic kan an sich op slot. Bedankt in ieder geval voor jullie advies en informatie van "hoe dit werkt". Deze leek is een stuk wijzer geworden dankzij jullie.