Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SandravdB schreef:Juist omdat ze nog jong is ben ik afgestapt en er naast gaan staan. Leek mij veiliger dan erop te blijven zitten bij groot verkeer.

Glen94 schreef:Nooit afstappenliever met een draf erlangs bij wijze van, dan stil gaan staan waardoor ze de mogelijkheid krijgt om gek te gaan doen. Juist door ze bezig te houden laat je de spanning vloeien die zich als je stil gaat staan alleen maar opbouwd.
. Pony schrikt en was niet meer te houden. Die man bleef maar doorrijden en had denk ik niet echt door dat hij daarom mijn pony aan het opjagen was. Uiteindelijk toen mijn pony voor de zoveelste x weer angstig stilstond om aar de trekker te kijken, kreeg ik de kans om mijn hand op te steken naar die man bij wijze van 'STOP!' en af te stappen. Gelukkig is hij toen gestopt en kon ik met mijn pony de berm in lopen. Toen ik eenmaal naast haar stond was alles weer wat rustiger en kon die trekker rustig langs rijden.
Glen94 schreef:Nooit afstappenliever met een draf erlangs bij wijze van, dan stil gaan staan waardoor ze de mogelijkheid krijgt om gek te gaan doen. Juist door ze bezig te houden laat je de spanning vloeien die zich als je stil gaat staan alleen maar opbouwd.
juval schreef:Glen94 schreef:Nooit afstappenliever met een draf erlangs bij wijze van, dan stil gaan staan waardoor ze de mogelijkheid krijgt om gek te gaan doen. Juist door ze bezig te houden laat je de spanning vloeien die zich als je stil gaat staan alleen maar opbouwd.
je kan beter afstappen dan eraf lazeren.. maar dat is mijn mening.
goed opgelost ts, ik hoop dat de politie er nog iets mee doet, en dat je pony er niets aan overhoudt.