Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van 43 die al heel lang in het wereldje zit .Veel bij handelaren heeft geholpen en het werken daar houdt in dat je om het grof te zeggen gewoon uitgebuit wordt .Ten eerste mag jij helemaal geen lange dagen maken van de arbeidinspectie ...Je bent veel te jong ik lees in je reactie dat je het eigenlijk beste eng vindt .Ik vind het creepy dat ze je gelijk een zomerjob aanbieden ...nine1987 schreef:De combinatie: intern, 15 jaar en mannelijke eigenaar doen bij mij eerlijk gezegd alarmbellen rinkelen..
sannedeedee1 schreef:Waarom mensen gelijk hun oordeel klaarleggen omdat het een mannelijke eigenaar is snap ik dus weer niet.
ilaan schreef:sannedeedee1 schreef:Waarom mensen gelijk hun oordeel klaarleggen omdat het een mannelijke eigenaar is snap ik dus weer niet.
Omdat ik helaas al verschillende keren in foute situaties met mannen ben beland waarvan 1x mijn eigen schuld was. Niet verder kijken dan je neus lang is en helemaa op gaan in de paarden. Puur naïef. Ik waarschuw mensen graag omdat ik weet wat het met je doet. Lijkt me ook dat ik genoeg argumenten heb gegeven voor mijn (wellicht voor)oordeel.
Nogmaals, wat ragdollcat ook zegt, vast genoeg paardengekken in de buurt. Waarom vraagt hij hun niet? Of willen ze niet.
Gegronde vraaktekens als je het mij vraagt.

sannedeedee1 schreef:Waarom mensen gelijk hun oordeel klaarleggen omdat het een mannelijke eigenaar is snap ik dus weer niet.![]()
Ts ik zou doen waar jij je fijn bij voelt, zijn er nog meer stagiaires en ook intern of niet? Misschien zou je eens kunnen rond vragen, en wat informatie kunnen opdoen bij de eigenaar : Hoe veel uur per dag werken en wat doe je op zo'n dag, heb je ook een vrije dag enz.
ik heb namelijk ook op een stal gewerkt (de zomer en intern) en ja was toen 14 en heb het daar ontzettend naar mijn zin gehad, en ja dat was ook een mannelijke eigenaar dus dat zegt ook niks
Mette schreef:Heb je er ook al over na gedacht dat er misschien gouden bergen beloofd worden, maar dat de enige berg die je zal zien de mesthoop is?
Stront scheppen kan je vast ook dichter bij huis doen

Shabacca schreef:Morganlefay schreef:Los van het eeks verhaal. Heel hard werken lichamelijk. Ook rot paarden rijden, eraf vliegen en in de kreukels geraken. Weet niet of je dat wel wil.
Dat is inderdaad wat ik het liefste doe, haha. Vandaar dat ik de keuze zo moeilijk vind.