Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tweetypaard schreef:De NVVR heeft inmiddels een tweede kampeerweekend georganiseerd in Leersum, Utrechtse Heuvelrug. Hou je niet van kamperen dan bestaat er ook de mogelijkheid om in de B&B te overnachten of een caravan te huren. Voor kamperen, paard en eten en drinken all-in betaal je 100 euro. Het weekend is van 19 tm 21 september, je kunt je nu inschrijven via het inschrijfformulier op de website van de NVVR. Als "nieuweling" wordt je goed opgenomen in de groep. Alles is in overleg mogelijk.
Was toch al soort van de bedoeling, dusse....... Nikass schreef:Wat een leuk topic! Ik zou ook graag een weekendje willen buitenrijden en heb ook geen maatje. Ik pas alleen niet bij ts aangezien mijn paard wel van galopperen houdt en hoewel erg verkeersmak, op vreemd terrein niet altijd voorop durft.
Een georganiseerd weekend werkt ook niet zo goed als dit betekent dat je in een groep rijdt. Ik rij zelf het liefst met één maatje.
Verder is voor mij de accomodatie voor mijn paard belangrijk: lekker op de wei, evt snachts op stal, maar zoveel mogelijk buiten. Helaas is mjjn arabier niet altijd even sociaal naar koudbloed paarden.
Als iemand interesse heeft om met mij samen op pad te gaan pb me dan even!