Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
binky schreef:Swift schreef:Ik vind het wel heel jammer en kwalijk dat je deze Tinker onder een schaduwaccount aan mij wilde verkopen voor op een zorgboerderij als kinderpony. Dit verhaal werpt toch een ander licht op de zaak dat het aangepaste verhaal wat je naar mij hebt gemailt… In dit verhaal viel je eraf na ‘een rare beweging’ en niet na een bokpartij waarbij ze ervandoor vloog. Daarnaast vertelde je mij dat het probleem puur voorkwam uit jou eigen angst en dat je buurmeisje van 12 er daarna probleemloos mee weg reed. Ik vind het heel erg dat je door niet eerlijk te zijn over het probleem potentieel mensen in gevaar brengt…
Wat als wij wel waren langsgekomen en het voorrijden toevallig goed ging en ik ons 11 jarige bijrijdstertje erop had gezet…. Met een kleine Tinker trek je toch sneller mensen aan die een kinderpony zoeken ik vind dat je bij verkoop dan nog een extra plicht hebt om eerlijk te zijn. Er zijn ook zat mensen die opzoek zijn naar een uitdaging en dit gedrag prima weer op de rails kunnen krijgen. Als je eerlijk bent in je informatie trek je de juiste mensen die bewust een risico nemen in plaats van de je kinderen in gevaar brengt.
Ik zie dat de advertentie onder het schaduw account inmiddels verwijderd is, ik hoop dat dit is omdat je bedacht hebt dat dit soort dingen niet door de beugel kunnen en je Tinker toch nog een eerlijke kans wil geven. Ik hoop echt dat ze niet verkocht is aan mensen/kinderen die geen weet hebben van de situatie en zo onbewust een risico lopen.
oei