Anoniem schreef:Maar als een auto mij op een weg waar niet eens 2 auto's elkaar fatsoenlijk kunnen passeren met 80 km/u voorbij wil razen, blijf ik toch echt net zo lang midden op de weg lopen totdat hij/zij afremt...
Mijn paard is braaf, maar stel ze springt ineens opzij, zijn wij (en ook de autobestuurder) nog verder van huis
Je mag het overige verkeer niet onnodig hinderen, en als jij bewust in het midden gaat rijden totdat een auto is afgeremd naar de snelheid die jij voor hem/haar bepaald; is absoluut asociaal te noemen.
Ik rij regelmatig (grotendeels) op 60/80 km wegen, en met de aanspanning rijd ik netjes op mijn eigen weghelft en onder het zadel waar mogelijk in de berm.

), bestuurders die op landweggetjes rijden met hun hele brede 4x4 maar te beroerd zijn om de berm in te gaan als het niet past (vaak het geval met mijn menkarretje en van die mensen die bang zijn een spat modder op hun auto te krijgen), bestuurders die immense rammelende bouwwerken op een aanhanger hebben staan en mooi over een verkeersdrempel klapperen naast een groep paarden... De echte aso's zeg maar.