Lindaxo schreef:Daar heb je helemaal gelijk in inderdaad MelisWess, maar een buitenrit kan ze wel, dat gaat helemaal goed. Ik ben nu klaar met examens enzo dus ben van plan om straks met haar op les, maar wat is dan het beste, priveles of gewoon in een groep?
En LoveBodin, ik ben niet intensief bezig met wijken, meer om te kijken wat ze allemaal kan. Voor een 5jarige kan ze al een hoop, ze snapt alleen sommige dingen nog niet helemaal. Ik had al met de eigenaresse overlegd hoe zij dit doet met naar buitenvallen, maar zij probeert het op te lossen met hem voorwaarts te rijden, wat ik persoonlijk erg lastig vind, aangezien de pony dan weer moeilijk gaat doen.
De pony is al geholpen aan zijn rug, dit heeft wel een stuk verbetering geleverd, het was eerst nog slechter. Maar aanpakken kun je beter niet doen bij deze pony, aangezien die dan flipt. En het is niet zo dat ik bang voor hem ben hoor, totaal niet, maar het is gewoon wat moeilijk om hem te rijden haha.
prive les is altijd beter, en ben je misschien te soft?? ik heb mijn paard 1x a te hoeven pakken en nu is ze vergeleken daarvoor een mak schaap