Ik rijd nu heel veel met mijn trailer en kom overal, vooruit en achteruit

Iemand vragen zou ik echt niet willen! Je kan ook gewoon eens een doodlopende weg in rijden of wat anders, en dan staat er niet toevallig een handige andere chauffeur!
Trailer rijden is spiegelen, spiegelen en spiegelen. Je moet alles op je spiegels doen omdat je niks ziet anders. Als je alleen niet achteruit kan en verder wel heel goed op spiegels kan rijden zou ik idd eens op een lege parking wat gevoel gaan opbouwen voor je auto en het terug uit rijden.
Dan eens kijken of je van iemand een enkel asser kan lenen (mag jij zonder rijbewijs mee rijden mits max 750KG). Neem iemand mee die het kan en laat die het een paar keer voordoen. En dan ga je gewoon ook weer gevoel opdoen met steken. Het moet een automatisme worden dat je moet tegen sturen.
Dan denk ik wel dat je het kan halen hoor. Neem een goede lesgever die je alles geduldig wil uitleggen en wellicht kom je nog eens van je inparkeervrees af hahaha.
Dat wil ik zelf doen. Op je examen moet je hem er het liefst in een keer achteruit in zo'n vrachtwagendok zetten maar je mag eventueel een keer "strekken" Wanneer je het zelf doet kun je er zo vaak over doen als je zelf wilt. Ik vind het wel fijn als er iemand achter staat die zegt of ik goed ga maar dat komt omdat ik mijn trailer nog maar net heb. 
).
Hij schaart dan