Dit zijn ze (al wel gepast):
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_CP schreef:Welk model heb je dan als ik vragen mag? Ik heb er jaren geleden een paar gepast maar vond ze echt verschrikkelijk zitten..
Bevalt mij prima. http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... dhpur.html
FlyAway schreef:Ariat is niet goedkoop inderdaad. Voordat ik de Ariats kocht had ik Petri`s, maar die vond ik niet fijn zitten. Ik heb tot nu toe alleen maar positieve berichten gehoord over de Ariats. Ik ben benieuwd naar de negatieve berichten die je er over gehoord hebt?
. En er kon volgens de verkopende winkel niks aan gedaan worden, had ik er maar niet mee door de regen moeten lopen. Dahaag, 180 euro.
siepenteun schreef:Ik heb sinds anderhalf jaar Ariat jodphurs. Deze werden mij in de winkel aangeraden aangezien ik nogal een moeilijke loper ben. Ik ga nooit meer voor andere jodphurs ze lopen heerlijk! En in de winkel zeiden ze: eens Ariat altijd Ariat en daar ben ik het helemaal mee eens
_San87_ schreef:FlyAway schreef:Ariat is niet goedkoop inderdaad. Voordat ik de Ariats kocht had ik Petri`s, maar die vond ik niet fijn zitten. Ik heb tot nu toe alleen maar positieve berichten gehoord over de Ariats. Ik ben benieuwd naar de negatieve berichten die je er over gehoord hebt?
Die van mij gingen na 1 maand al kapot. En er kon volgens de verkopende winkel niks aan gedaan worden, had ik er maar niet mee door de regen moeten lopen. Dahaag, 180 euro.
FlyAway schreef:_San87_ schreef:
Die van mij gingen na 1 maand al kapot. En er kon volgens de verkopende winkel niks aan gedaan worden, had ik er maar niet mee door de regen moeten lopen. Dahaag, 180 euro.
Ja maar dat wéét je toch ook dat je er niet mee door de regen moet lopen![]()
Schandalig zeg dat die winkel zo reageert. Ik geloof dat ik het dan even rechtstreeks bij Ariat zou proberen, of heb je dat ook gedaan?