Wel of geen startkaart?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wel of geen startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 15:02

Ja vraag dat de knhs maar... dat is verplicht helaas :roll:

blauwpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 15:05

Yvank_ schreef:
Je startpas ja maar daarmee ben je er nog niet! Lidmaatschap KNHS lidmaatschap rijvereniging, registratiekosten paard en ruiter.

Lidmaatschap KNHS heb ik ... Die paarden sport ook ..lidmaatschap bij die rijvereneging ook ... maar wat houden de registratie kosten in ? of is dat gwn het geld wat je voor de proef betaald?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 15:08

Nee dat zijn kosten om je aan te melden bij de knhs als je een startpas wil.

Zijn uit mijn hoofd totaal rond de 30 euro.

blauwpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 15:10

Yvank_ schreef:
Nee dat zijn kosten om je aan te melden bij de knhs als je een startpas wil.

Zijn uit mijn hoofd totaal rond de 30 euro.

oh oke, en dat is eenmali (neem ik aan?)

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 16:14

Dat is gek, toen ik nog geen startpas had ben ik een aantal keren HC gestart op knhs wedstrijden..
voor lidmaatschap vereniging ben ik 25 kwijt, de vereniging heeft mij lid gemaakt van de knhs en vertelden mij dat daar geen kosten aan zitten, daar heb ik dus ook nooit een rekening van gekregen..
Verder heb ik er geen verstand van hoe dat allemaal zit, ik heb de kosten van de startpas betaald en lidmaatschap vereniging.. Als er ooit nog eens een rekening komt (van inmiddels ruim een jaar geleden) zie ik dat vanzelf wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 16:16

Dan zou ik maar eens bij je KNHS facturen kijken die sturen ze je ook niet die staan online.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 16:18

ee_f_ schreef:
Dat is gek, toen ik nog geen startpas had ben ik een aantal keren HC gestart op knhs wedstrijden..
voor lidmaatschap vereniging ben ik 25 kwijt, de vereniging heeft mij lid gemaakt van de knhs en vertelden mij dat daar geen kosten aan zitten, daar heb ik dus ook nooit een rekening van gekregen..
Verder heb ik er geen verstand van hoe dat allemaal zit, ik heb de kosten van de startpas betaald en lidmaatschap vereniging.. Als er ooit nog eens een rekening komt (van inmiddels ruim een jaar geleden) zie ik dat vanzelf wel..

Ik neem aan dat dat er HC op de lijst stond en het daadwerkelijk ging om een impulswedstrijd? Ik start nooit impuls, dus ik heb geen idee hoe ik dat voor me moet zien. Of er een aparte rubriek is of niet.

Ik zou de rekening van je vereniging en de KNHS nog eens duidelijk naast elkaar leggen.
Ik dacht namelijk ook altijd dat mijn basiscontributie ook de KNHS contributie was (dus van die 40 euro werd nog eens 16,95 afgeschreven), maar dat is dus niet het geval bij mijn vereniging.
Als je dan 25 euro contributie betaalt, kan ik me niet voorstellen dat ze daar ook nog eens 17 euro van gaan afdragen aan de KNHS :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 16:22

17 euro? 45 is dat..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 16:27

Yvank_ schreef:
17 euro? 45 is dat..

Contributie KNHS 16,95
Paard en Sport 43,95? Iig iets van 43 euro.

Dit komt bovenop de contributie die je aan je vereniging betaalt.

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 16:29

Ik weet het niet hoe mijn vereniging dat allemaal doet, bij mijn financiën staat 0 openstaande facturen en 0 betaalde facturen. Vind het helemaal niet erg dat ik al die kosten (nog) niet hoef te betalen :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 16:33

ee_f: Bij mij gaan de facturen allemaal via mijn vereniging. Ik betaal niet aan de KNHS, dat doet mijn vereniging. Misschien jij ook?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 18:19

ee_f_ schreef:
Je kan ook HC gaan starten, heb je geen startkaart voor nodig

Een combinatie mag alleen HC starten met een geldige startkaart!