Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jasmijn159 schreef:Denk je niet dat het probleem ook een beetje in je budget heeft gezeten?
Ik heb ook absoluut geen standaard kuitmaat/lengtemaat verhouding, maar heb wel mooi passende petries. Alleen dan wel voor 300 euro

guusjepino schreef:Yvank_ schreef:Het is toch niet zo raar dat alleen standaard maten gemaakt worden?
Ik dacht dat maat 40/42 ook nog redelijk "standaard" was. Blijkbaar moet ik toch iets kritischer naar mezelf gaan kijken hahaha.
guusjepino schreef:Jasmijn159 schreef:Denk je niet dat het probleem ook een beetje in je budget heeft gezeten?
Ik heb ook absoluut geen standaard kuitmaat/lengtemaat verhouding, maar heb wel mooi passende petries. Alleen dan wel voor 300 euro
Wellicht wel. Daarom stelde ik ook de vraag. Ik ben immers al zo'n 15 jaar "uit" de Engelse rijstijl en dacht dat ik voor EUR 200 echt wel een gemiddelde rijlaars zou kunnen krijgen....in mijn maat.

Art_ofLiving schreef:De manier waarop je werd geholpen bij de eerste winkel is niet netjes inderdaad.. Misschien is er iets online te vinden de volgende keer, van mensen die hetzelfde probleem hadden en hun laarzen aanbieden? Op maat laten maken is wel vrij prijzig.
Die laarzen passen niet. Totaal flabbergasted ben ik de winkel uitgelopen, nooit gerealiseerd dat ik dikke kuiten had, ik koop in iedere schoenwinkel simpel laarzen, ze passen altijd qua kuitmaat.Yvank_ schreef:Nou de meeste rijlaarzen zijn juist vrij wijd... De smalle vind je bijna niet. Er zijn tegenwoordig zoveel merken die extra wijd hebben..
Echt smalle is ook een ramp ik heb mn benen te smal voor alle laarzen. Optie voor je kan zijn laarzen laten aanmeten of joppers met chaps idd.