Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
InekeN schreef:Nét weer eentje... (daarom kan ik nu een uur bokken, haha!).
Stuurt appje: paard is beetje kreupel. Ik: vervelend zeg, maar met kreupel paard kun je niet trainen.
Appt hij half uur voor les terug: soms is het beter, soms niet. Maar dan ga ik thuis wel rijden.![]()
Lekker op tijd, dier schijnt hele week al te kwakkelen.
En gisteravond iemand: mijn laarzen liggen bij de schoenmaker (kan natuurlijk), ik kan straks niet lessen. Zijn die laarzen vanzelf naar die maker gelopen of zo?!
1metjePaard schreef:Ik werk bij al mijn lesklanten met vaste tijden en dagen, zo kan ik ook mijn andere dingen plannen.
Momenteel heb ik geen klanten die pas op de dag zelf afzeggen, heb er ooit wel 1 gehad die belde rustig een uur van te voren af toen heb ik dus ook de regel ingevoerd de dag voor je les afzeggen anders moet je gewoon betalen. Uiteraard zijn er gevallen waarbij het echt niet anders kan.
Ik ga wel flexible om met de lessen in geval van regen, dan wil ik ook liever een ander tijdstip, maar als de mensen echt willen lessen dan gaat de les gewoon door, en anders prikken we een andere dag/tijdstip.
Mijn huidige klanten melden het netjes optijd als er wat is of als ze toch niet kunnen, vaak kijken we dan of we kunnen uitwijken naar een andere dag.

InekeN schreef:Nét weer eentje... (daarom kan ik nu een uur bokken, haha!).
Stuurt appje: paard is beetje kreupel. Ik: vervelend zeg, maar met kreupel paard kun je niet trainen.
Appt hij half uur voor les terug: soms is het beter, soms niet. Maar dan ga ik thuis wel rijden.![]()
Lekker op tijd, dier schijnt hele week al te kwakkelen.
En gisteravond iemand: mijn laarzen liggen bij de schoenmaker (kan natuurlijk), ik kan straks niet lessen. Zijn die laarzen vanzelf naar die maker gelopen of zo?!
Net zoals op tijd komen. Ik vraag nieuwe klanten om op het paard te zitten als ik kom, in hun eigen belang, meer rendement van de training enzo. Uitzonderingen die hulp bij opstijgen etc. nodig hebben uiteraard niet. Maar na een paar keer op tijd komen zijn dezelfde mensen wéér te laat. "gewoon op tijd stoppen hoor" roepen ze soms zelf ook nog. Maar dat geeft MIJ een rot gevoel, na soms een kwartier alweer stoppen omdat het tijd is. Beetje dom van mij wellicht, maar ik gá er helemaal voor en begrijp het oprecht niet.
Kom gewoon op tijd, poets thuis, check je spullen vooraf etc.
InekeN schreef:Wie houdt hier het probleem in standMaar dat geeft MIJ een rot gevoel, na soms een kwartier alweer stoppen omdat het tijd is. Beetje dom van mij wellicht, maar ik gá er helemaal voor en begrijp het oprecht niet.Kom gewoon op tijd, poets thuis, check je spullen vooraf etc.(
?