Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Brendaaaa schreef:Ibbel schreef:De kosten zijn vooral het arbeidsloon. Als ze allemaal apart eten moeten, soms met medicijnen, soms slobber omdat ze slechter eten, dekens op in de winter, en in de zomer tegen de vliegen. De een moet geweekt hooi, de ander liever voordroog, de volgende kan alleen nog lucerne wegwerken. Als iemand daar echt een dagtaak aan heeft en er z'n brood mee moet verdienen...
Ik snap best dat het allemaal geld kost hoor, maar whats in for me? Ik bedoel wat voor voordeel heeft het dan om je senior in een rusthuis te zetten....

Jessix schreef:Ik vind de Paardenkamp in Soest een heel fijne plek. Als ik mijn 30 jarige niet thuis zou hebben zou ik hem daar wel toevertrouwen.
Anoeska27 schreef:Jessix schreef:Ik vind de Paardenkamp in Soest een heel fijne plek. Als ik mijn 30 jarige niet thuis zou hebben zou ik hem daar wel toevertrouwen.
No way dat ik daar ooit een paard heen breng. Ik heb een tijdje daar aan dezelfde weg gestaan met mijn oudje en teveel dingen gezien die niet door de beugel kunnen.
Qua kosten snap ik niet dat iemand een paard kan stallen voor onder de 125,-. Ik ben dat gemiddeld al kwijt per paard en dan heb ik ze aan huis. Dus dan zitten daar nog geen arbeidskosten bij in. De stalhouders moeten tenslotte ook ergens van leven en hoeven het niet voor niets te doen.
ProudJustify schreef:Ja dit was echt een super fijne plek voor haar. Ik betaalde 90 euro per maand. Wel exclusief alle kosten voor DA en hoefsmid, die kwamen er nog bij, maar die had ik thuis natuurlijk ook gewoon. En voor mij zou het goedkoper zijn geweest om haar thuis te houden, maar voor de merrie was dit echt een veel betere keuze, heb haar nog nooit zo relaxed gezien als daar.
). Deze stal is inmiddels opgeheven, deels door de te hoge kosten/te lage stalhuur.
Anoeska27 schreef:Jessix schreef:Ik vind de Paardenkamp in Soest een heel fijne plek. Als ik mijn 30 jarige niet thuis zou hebben zou ik hem daar wel toevertrouwen.
No way dat ik daar ooit een paard heen breng. Ik heb een tijdje daar aan dezelfde weg gestaan met mijn oudje en teveel dingen gezien die niet door de beugel kunnen.
Qua kosten snap ik niet dat iemand een paard kan stallen voor onder de 125,-. Ik ben dat gemiddeld al kwijt per paard en dan heb ik ze aan huis. Dus dan zitten daar nog geen arbeidskosten bij in. De stalhouders moeten tenslotte ook ergens van leven en hoeven het niet voor niets te doen.