Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilaan schreef:Word bijna weer bang om er zelf op te stappen. Heb 1 keer mijn schouder vlak onder mijn kom gebroken en vind dat eigenlijk wel genoeg![]()
Ik draag wel altijd netjes een cap en goede kleding en laarzen. BP heb ik nog nooit gehad eigenlijk. Wel vind ik het heel knap dat jullie er weer op stappen!
ellissofie schreef:Fijn dat je weer op het paard zit! Ik ben zelf 2 keer met een air bodyprotector gevallen en het ding heeft beide keren geweigerd. Ik ben nu overgestapt op een gewone bodyprotector van racesafe. Misschien kan je die van jou een keer testen ofzo, want het zou zuur zijn als je nu zou vallen en in een rolstoel belandt omdat je airvest weigert..
NikkiTazz schreef:Ik test mijn air-bodyprotector voor ik op stap. Kijken of de pin goed zit, de slangetjes nog ok zijn, en of de cilinder goed zit.
Lize90 schreef:Hey [naam]!
Wat heftig te lezen dat je zo hard bent gevallen! Fijn dat het nu iets beter met je gaat...
Las dat je aankomend weekend een weekendje naar het bos gaat, ga je naar les chevaux?
Xx je oude ponykamp maatje
ellissofie schreef:NikkiTazz schreef:Ik test mijn air-bodyprotector voor ik op stap. Kijken of de pin goed zit, de slangetjes nog ok zijn, en of de cilinder goed zit.
Dit deed ik ook altijd, maar toch heeft mijn airvest beide keren dat ik viel geweigerd.. Ik heb hem de eerste keer dat ie het niet deed terug gestuurd naar de fabrikant en heb ik een nieuwe gekregen. Toen heb ik sterkere clipjes gekregen om eraan te maken omdat de clipjes waren afgebroken. De tweede keer dat ik viel zijn de sterkere clipjes ook afgebroken. Ik vertrouw die dingen echt niet meer. Gelukkig ben ik 2 keer goed neergekomen, maar bij mij had het ook anders af kunnen lopen ivm een al eerder gebroken rug.. Ik wil je alleen waarschuwen dat je zeker weet dat het ding het doet, want je hebt zo'n ding voor de veiligheid dus het zou balen zijn als het ding het niet doet.
Beb_bokt: nee heb ik geen last van. De eerste keer dat ik ermee reed wel, maar hij is nu zo gevormd dat hij over de lepel valt.
NikkiTazz schreef:Lize90 schreef:Hey Nikki!
Wat heftig te lezen dat je zo hard bent gevallen! Fijn dat het nu iets beter met je gaat...
Las dat je aankomend weekend een weekendje naar het bos gaat, ga je naar les chevaux?
Xx je oude ponykamp maatje
Lizeeeeeeee!!!! Ja natuurlijk ga ik naar LC! Waar anders???
Whaaa weet je hoe leuk ik het vind dat je reageert hahaha...
Johan_Luna schreef:Wow wat een verhaal.. eigenlijk wat een verhalen.. ik rij altijd met cap en speciale schoenen met chaps.. maar na al deze verhalen overweeg ik voortaan ook een bp aan te doen.. het minste is die krengen zitten niet lekker