Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mias schreef:Om je vraag even te beantwoorden, als je paard geen zomereczeem heeft en er vliegt op dit moment weinig tot geen vliegen rond, zou ik de deken gewoon aflaten.ik zou de deken er weer opdoen als je ziet dat er weer meer vliegen zijn/komen en dat ze daar last van heeft.
Ik ga er altijd van uit dat een paard het liefst "bloot" staat. Tenzij er zoveel vliegen zijn dat ze de hele tijd erg onrustig staan.

mrie schreef:Mias schreef:Om je vraag even te beantwoorden, als je paard geen zomereczeem heeft en er vliegt op dit moment weinig tot geen vliegen rond, zou ik de deken gewoon aflaten.ik zou de deken er weer opdoen als je ziet dat er weer meer vliegen zijn/komen en dat ze daar last van heeft.
Ik ga er altijd van uit dat een paard het liefst "bloot" staat. Tenzij er zoveel vliegen zijn dat ze de hele tijd erg onrustig staan.
Jee, waar is dit, dan kom ik mijn paard bij jou laten logeren.....

mrie schreef:Nou leuk topic. De vraag is zin en onzin over vliegendekens. Maar de meesten hier melden alleen maar dat ze altijd een vliegendeken gebruiken.... tja behalve ik dus. Dit gaat helemaal nergens over.
) Ze staat als het vliegenweer is, 's morgens in de schuilstal te wachten tot we haar deken om komen doen, pas dan gaat ze naar buiten. Is ook echt de enige deken die ze om krijgt, want over het algemeen 'doe ik niet aan dekens'.Jannepauli schreef:Citaat:Grammaticaal gezien is deze tekst juist:
als je paard geen zomereczeem heeft en er vliegt op dit moment weinig tot geen vliegen rond,......
Grammaticaal gezien is deze tekst juist:
als je paard geen zomereczeem heeft en er vliegen op dit moment weinig tot geen vliegen rond,......
FromNorway schreef:Ze staat als het vliegenweer is, 's morgens in de schuilstal te wachten tot we haar deken om komen doen, pas dan gaat ze naar buiten. Is ook echt de enige deken die ze om krijgt, want over het algemeen 'doe ik niet aan dekens'.
De anderen hebben het niet echt nodig, daarbij volstaat af en toe veerust en wat slingers aan hun halster.