Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zakken ook vrijwel niet in!
ruth91 schreef:Vind DeNiros echt heel mooi maar het materiaal is ben ik bang te soepel, ik houd van het iets steverigere materiaal van (vooral de oude collectie) Petrie's.

JamieC schreef:Bettine schreef:Heb hiervoor altijd Derby's gehad, en die halen het qua kwaliteit absoluut niet bij de Petries.
Even heel nieuwsgierig, waarin zag jij kwaliteitsverschil?

Anoniem schreef:Als je steun wil en dagelijks wil rijden zou ik geen de niro kiezen.
Ik vind het zeer fijne laarzen van uitstekende kwaliteit maar ze zijn erg zacht en minder slijt vast omdat ze van kalfs leer zijn.
Ik gebruik dus goedkope trainingslaarzen en mijn de niros als wedstrijdlaars.
Edit al naar koningslaarzen gekeken? Die zitten rond de zelfde prijs.
perdjes schreef:Ik heb zelf de Petrie leeds, fijne laars! Ben er meteen mee gaan rijden en ze zaten binnen een paar dagen als gegoten.
Zelf heb ik geen ervaring met deNiro's maar van horen zeggen in mijn omgeving zijn het ook hele fijne laarzen.
Ga je ook nog naar de winkel om ze te vergelijken en zodat je kunt voelen hoe het leer voelt?
... ) en nu kan ik er al ontzettend goed mee lopen zonder dat ze pijn doen. Alleen het aantrekken gaat nog wat moeizaam maar zodra ik ze aan heb lopen ze super.Bizzybijtje schreef:Je kunt laarzen juist beter inrijden dan inlopen. Door er veel op te lopen kun je lelijke vouwen krijgen op plaatsen waar die niet horen te zitten.