Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
juliaka schreef:Ik vind chaps heel fijn, ik ben te klein voor laarzen dus veel keus heb ik niet. Ik vind chaps fijn omdat ik ze makkelijk kan wegleggen en uitdoen. Het loopt veel soepeler, je kan ze makkelijk uitdoen, je hebt meer contact met je paard, het ademt meer en ik kan persoonlijker meer ontspannen rijden met chaps.
alltimapanda schreef:ik twijfel wat ik vanavond aan ga doen laarzen of chaps maar die jodphurs vind er ik nie echt uit zien wahha
lrtj_ schreef:juliaka schreef:Ik vind chaps heel fijn, ik ben te klein voor laarzen dus veel keus heb ik niet. Ik vind chaps fijn omdat ik ze makkelijk kan wegleggen en uitdoen. Het loopt veel soepeler, je kan ze makkelijk uitdoen, je hebt meer contact met je paard, het ademt meer en ik kan persoonlijker meer ontspannen rijden met chaps.
Als je maatwerk doet zijn ze precies op jou maat. Dus kan je nooit te klein zijn.
juliaka schreef:Ik vind chaps heel fijn, ik ben te klein voor laarzen dus veel keus heb ik niet. Ik vind chaps fijn omdat ik ze makkelijk kan wegleggen en uitdoen. Het loopt veel soepeler, je kan ze makkelijk uitdoen, je hebt meer contact met je paard, het ademt meer en ik kan persoonlijker meer ontspannen rijden met chaps.

noorhermans1 schreef:Nies_ schreef:Die zijn er niet.
True.
Chaps vind ik echt verrot zitten. Mijn benen gaan alle kanten op en vind ze vaak lelijk. Geef mij maar een fijn paar laarzen.
. Je hebt echt wel mooie chaps van bv dyon die je perfetc op wdetsridj kan gebruiken. EN bovendien zitten ze heerlijk
. Als ze slecht ziten, dan heb je wss niet het juiste model, of juiste maat, dit is het zelfde met laarzen
. Koop je ook een verkeerd model of verkeerde maat dan zitten ze ook verrot.