Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Magrathea schreef:Lieve meid, laat die cap eens goed zien aan je ouders en zeg dat als je hier nog mee gaat rijden en je valt er dan mee, dat die scheur dan in je hoofd zit.Want dat is hoe het zit.
Sowieso denk ik dat je geen super kwaliteit hebt gekocht, mijn caps zijn nog nooit gescheurd en ben behoorlijk vaak eraf gekukeld...
Kan je anders niet eens vragen of degene die jou lesgeeft er iets van zegt tegen je ouders? Of ze laten opbellen: "Hallo, uw dochter stond vandaag in de les met een kapotte cap en dan mag ze er niet in"
Tot die tijd kan je misschien wel een cap lenen op de manege.
Succes ermee in elk geval, en ik vind het super dat je het zo serieus neemt!!

Kijken wat ze er van vinden.. Maxthebest schreef:@Silly_Woman ik kan de link niet bekijken.... Ik heb die link naar mijn ouders gestuurdKijken wat ze er van vinden..
Gydja schreef:Is het niet belangrijker om een cap te hebben ( die niet al te duur is en misschien ook niet zo mooi als dat jij wil ) en daarna te gaan kijken welke cap je echt leuk vind?
Maxthebest schreef:Hebben jullie ervaring met deze cap? http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... k-cap.html
Maxthebest schreef:Hebben jullie ervaring met deze cap? http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... k-cap.html
Kimbers schreef:Gydja schreef:Is het niet belangrijker om een cap te hebben ( die niet al te duur is en misschien ook niet zo mooi als dat jij wil ) en daarna te gaan kijken welke cap je echt leuk vind?
Dan moet ze er twee keer geld aan uitgeven, dus ik geef haar groot gelijk om direct een te zoeken waar zij tevreden over is.
Maxthebest schreef:@MrUlbe ik wil dat ook gaan doen, alleen zit ik met het volgende probleem. Ik heb maat 56/57 met een cap, en wil het liefst een verstelbare. Maar ik heb dus het probleem dat ik dan maat M/L nodig heb.. Er is hier wel een winkel in de buurt maar die is ontzettend duur.... Ik heb via fb wel 1 gezien 2ehands, maar dat is ong 20 minuten rijden met de auto en dat willen mijn ouders niet...