KEP italia

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xiirriissx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-14 18:41

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 18:43

Als je al een tweedehands cap koopt dan zou ik hem al ophalen. Niet laten verzenden. Vooral met die dure caps die dan voor een zacht prijsje worden verkocht. Ben er dan toch altijd huiverig voor dat je wordt opgelicht. En in het echt kan je de cap ook even goed bekijken voordat je de cap ook daadwerkelijk koopt

Al is een KEP cap niet echt mijn ding :o

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 18:45

Die zocht ik ook al op Joolien, maar je was mij voor...

Ik zou het geld niet aan een Kep uitgeven. Als je er 1x afstuiterd moet je weer op zoek. Is het je dan die 200 euro waard? En tweedehands een cap kopen zou ik persoonlijk niet aandurven.

DeniiSee

Re: KEP italia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 18:55

Ik zou die nooit 2e hands kopen daar moet bijna wat mis mee zijn want die Kep is nieuw.. 685.. ik heb ook een Kep besteld gekregen voor mn verjaardag maar anders zou ik nooit meer dan 100 euro uitgeven voor een cap..

xiirriissx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-14 19:29

DeniiSee schreef:
Ik zou die nooit 2e hands kopen daar moet bijna wat mis mee zijn want die Kep is nieuw.. 685.. ik heb ook een Kep besteld gekregen voor mn verjaardag maar anders zou ik nooit meer dan 100 euro uitgeven voor een cap..
ja ik had al wel mail gestuurd waarom ze hem weg deed , maar dat was omdat ze hem van haar ex had gekregen dus daarom wou ze hem niet meer...

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:46

Ik vrees dat het dan uiteindelijk een hele dure cap voor je gaat worden, als je al die andere kosten maandelijks zelf moet gaan betalen :(:) . Als je dan uiteindelijk zo'n dure cap wilt, kun je nu beter een goedkopere nieuwe kopen en dan sparen voor zo'n duur ding. Bij een tweede hands weet je nooit wat er al mee gebeurd is (onzichtbare beschadigingen? waarom doet die vrouw hem weg ( ze kan altijd wel een leuk verhaaltje opdissen) blijkbaar is ze er zelf toch ook niet zo blij mee ;) ) , waardoor hij net als een goedkopere cap ook minder veilig is na een val. Zou persoonlijk eigenlijk nooit zo'n dure cap aanschaffen (en al zeker niet tweedehands) , ze zijn niet veiliger dan andere goedkopere goedgekeurde caps en je kunt beter een goedkopere cap eens moeten vervangen dan zo'n (belachelijk ) duur ding, waarvan je alleen al de naam betaalt. Zou zeggen, bezint eer je begint en je geld weggooit aan zo'n hype. ;)

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:13

Ze zijn echter wel veiliger dan andere caps. Het is de eerste cap die een 5 op veiligheid scoort waar andere een 4 scoren..
Heb een uitleg in de winkel gekregen waarom en dat had met het materiaal te maken.

Maar alsnog ik zou het niet vertrouwen. Die prijs is te mooi om waar te zijn ookal heb je zoiets van je ex. Dan zal je minimaal de helft vragen en niet zwaar eronder.

Ik zou zoals andere zeggen naar een cap kijken die wat goedkoper is maar wel nieuw.

Brandje_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:22

Ik heb ook een Kep.. Ik merk wel degelijk verschil met mijn andere cap. Een stuk lichter en (bijna) nooit meer een zweet hoofd na het rijden.

Ik wil je wel aanraden om een cap altijd uit de winkel te halen. Je weet niet wat er met de cap gebeurd is en ik vind hem wel heel goedkoop in vergelijking met de winkel prijs..

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 10:21

Los van het risico dat je loopt als je een tweedehandscap koopt, ben ik zelf wel heel tevreden van m'n KEP. Met m'n vorige (Charles Owen) had ik steevast hoofdpijn en een bezweet hoofd, met m'n KEP nergens last van. Hij staat stevig genoeg maar drukt toch nergens, ik vind hem heel fijn.

Tsjerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:18

Ik zou eerlijk gezegd gewoon een net zo goeie cap nemen maar dan goedkoper.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:27

Nog een bijkomende kwestie. Een cap kan nog zo mooi zijn. Niet elke cap past bij elk soort hoofd. En hij moet natuurlijk wel goed/lekker zitten wil hij veilig zijn.