Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maaikemuis schreef:Hij heeft m.i. de opzegtermijn niet gebroken. Hij heeft je het advies gegeven weg te gaan. Hij heeft je niet per direct de toegang tot stal ontzegd. Je kunt proberen om er over te onderhandelen, maar ik ben bang dat je gewoon zult moeten betalen.
Dimple schreef:Heb je rechtsbijstandverzekering? Schakel deze in.
Je gaat hier geen sluitend advies krijgen want iedereen heeft wel een mening.
Om hoeveel geld gaat het trouwens? En was er iemand bij je toen de stalhouder het tegen jou zei?
PenP2014 schreef:Dimple schreef:Heb je rechtsbijstandverzekering? Schakel deze in.
Je gaat hier geen sluitend advies krijgen want iedereen heeft wel een mening.
Om hoeveel geld gaat het trouwens? En was er iemand bij je toen de stalhouder het tegen jou zei?
Ben bang dat je gelijk hebt. Ik wil alleen maar de feiten weten. En kan 100 keer zeggen: dit was geen advies. Dit was een verzoek te vertrekken.
het gaat om meer dan 200 euro. En er was niemand bij.
Billy schreef:PenP2014 schreef:Ben bang dat je gelijk hebt. Ik wil alleen maar de feiten weten. En kan 100 keer zeggen: dit was geen advies. Dit was een verzoek te vertrekken.
het gaat om meer dan 200 euro. En er was niemand bij.
Een verzoek is nog steeds niet bindend. Als hij gezegd had je moet vandaag weg zijn met je paard had je in je recht gestaan. Nu niet denk ik
Yvank_ schreef:Iedereen zegt hier dat ze verplicht is te betalen. Echter ts geeft aan dat er geen contract is en geen mondelinge overeenkomst. Pas toen ts aangaf te willen vertrekken deelde de stalhouder mee dat ze een maand opzegtermijn had. Imo is hier dus niks bindends aan en hoeft ze niet te betalen.
Yvank_ schreef:Iedereen zegt hier dat ze verplicht is te betalen. Echter ts geeft aan dat er geen contract is en geen mondelinge overeenkomst. Pas toen ts aangaf te willen vertrekken deelde de stalhouder mee dat ze een maand opzegtermijn had. Imo is hier dus niks bindends aan en hoeft ze niet te betalen.
xSlvna schreef:Yvank_ schreef:Iedereen zegt hier dat ze verplicht is te betalen. Echter ts geeft aan dat er geen contract is en geen mondelinge overeenkomst. Pas toen ts aangaf te willen vertrekken deelde de stalhouder mee dat ze een maand opzegtermijn had. Imo is hier dus niks bindends aan en hoeft ze niet te betalen.
Precies dit
xSlvna schreef:Ja en kan de stalbaas dit bewijzen?
Voor het zelfde geld heeft ts eerder opgezegd. Ik ging dus mooi niet betalen voor mei.
). xSlvna schreef:En waar staat op papier dat TS niet de maand april als 'opzegmaand' had? Nergens.