Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn instructrice zegt altijd dat je je niet hoeft te melden, maar die 3 keer dat ik dat niet deed werd er op het ruitje getikt dus doe het altijd maar wel.
en na de proef ga ik er nogmaals heen om 'dank u wel'
te zeggen.Anoniem schreef:miss_lizje schreef:Ik heb nog nooit mijn paspoort hoeven te laten zien. Sleep hem wel altijd mee maar jury/secetariaat maar ze willen hem nooit inzien.
Vaak vraag ik aan de ringmeester wat de gewoonte is op dat terrein. Bij sommige wedstrijden willen ze dat je buiten de ring om je nog bij de jury voorsteld, en andere willen weer dat je in de ring even bij het hokje/auto stopt en weer andere willen dat de voorlezer aanmeld. Soms is het best wel ingewikkeld wie nou wat wil
Buiten de ring? dat is toch pas vanaf het M(?) mits mogelijk.
Hier is het eigenlijk altijd het zelfde, dat is wel zo prettig.
Kost het trouwens niet veel extra tijd wanneer jury leden nog moeten gaan kijken of je entingen op orde zijn enz.?
Scum schreef:Denk eens als een jury. Je wil er zeker van zijn dat je het protocol van de goede ruiter aan het invullen bent. Het aanmelden is dus een controle dat je de goede ruiter aan het beoordelen bent. Als alle protocollen op de goede volgorde liggen maar er komt opeens een ruiter niet opdagen zonder zich af te melden dan zit je zomaar verkeerd.
Debbie schreef:Ik ben echt verbaasd te lezen dat sommige hun paspoort niet hoeven te tonen bij de jury.. Bij een outdoor wedstrijd bladeren de juryleden erbij ons altijd doorheen.. De ene controleerd de entingen, de andere checkt het transponder nummer.. Maar hier in de omgeving checkt 95% van de juryleden het paspoort voordat je start.
. (Kan ik eraan doen dat ze mijn zwarte merrie indertijd Black Beauty hebben genoemd)