Anky zingt in haar nieuwe Kür !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:46

Ja, wel een mooie kür. En wat kan Salinero gaan zeg, wie legt me dan ook uit waarom Heike Kemmer zo hoog scoorde??? ruim 80 %, pffff, daar hebben menig ruiter meer moeite voor moeten doen, naar mijn idee.

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:59

Waarom o waarom, mis ik altijd de dingen die ik zo graag wil zien op tv Tong uitsteken

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:17

Ik heb het gezien maar het gezang was me niet opgevallen en ik hoorde pas achteraf dat het anky zelf zou zijn.

Ik vind dat Salinero wel lekker kan lopen, alleen hier en daar ging het niet helemaal lekker maar het zit er wel in volgens mij bij Salinero.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:18

Aimee schreef:
Ja, wel een mooie kür. En wat kan Salinero gaan zeg, wie legt me dan ook uit waarom Heike Kemmer zo hoog scoorde??? ruim 80 %, pffff, daar hebben menig ruiter meer moeite voor moeten doen, naar mijn idee.

Ja, daar was ik ook verbaasd over! Verward Vond de kur van Heike erg lafjes en de bewegingen van haar paard ook overigens....
Tsja, Salinero wat een geweldig dier is dat toch! Wat een bodybuilder wordt dat zeg! Ik had hem vorige week in roosendaal gezien en vond hem nu al weer een stuk beter. Wel erg gespannen nog, maar dat mag ook wel.

Die Kur was ook ontzettend gaaf! Hahah en duidelijk herkenbaar dat Anky een stukje mee-nuriede. Erg leuk!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:23

Llewella schreef:
Ik vind dat Salinero wel lekker kan lopen, alleen hier en daar ging het niet helemaal lekker maar het zit er wel in volgens mij bij Salinero.

Het paard is ook pas 9 jaar, lijkt me logisch dat hij nu nog niet genoeg ervaring heeft op perfecte proeven af te leveren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:26

Ik heb de kur niet gezien, maar vind Salinero echt een superdier! En met zijn negen jaar denk ik dat hij het vrij behoorlijk doet. Hij is natuurlijk een jaar uit de wedstrijdsport geweest. Daar zal de spanning wel wat van zijn gekomen.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:36

Lydiia schreef:
Waarom o waarom, mis ik altijd de dingen die ik zo graag wil zien op tv Tong uitsteken

Ja ik ook, ik zie NOOIT dressuur op tv Stoom uit je oren
Nou kijk ik ook zelden tv, maar toch, ik zie graag dressuur *LOL*
Maar er komt vast geen herhaling ofzo?

Wilma1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:48

Wij zaten vanmiddag tv te kijken en hoorde het ook!!!! Wel grappig als je het noot verwacht had!!! Daarna kwam er nog een interview ze legde het daar ook uit! Was leuk om te zien en te horen!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:03

Toch vond ik de Tango-kur in Nijmegen aparter

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:39

Meningen zullen altijd blijven verschillen. Maar laten we als Nederlanders trots zijn dat onze Nederlandse deelnemers altijd proberen om het publiek steeds weer opnieuw te vermaken. Dus niet 8 jaar lang dezelfde muziek en choreografie zoals de Duitsers, of een geleende kür zoals Heike Kemmer. Helaas schijnt het de jury allemaal niets uit te maken, passend of niet passend, synthesizer gepingel of muziek met een "feeling", als je de GrandPrix hebt gewonnen, wordt je muziek in de Kür ook altijd beter beoordeeld ?!.

Horsedances

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:44

Die van Heike Kemmer vond ik helemaal nergens naar klinken, net lift muziek.

Dat stukje van Ding-a-dong in Anky's kur vond ik wel leuk. Ik vond dat gezang van haar niet mooi, daar hadden ze beter een mooi strijkorkestje voor kunnen gebruiken vind ik persoonlijk. Die tango kur is idd. ook erg mooi.

jackim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:49

weet iemand of er herhaling komt, want ook ik mis weer zoiets Verdrietig . En nog ff offtopic Bloos , weet iemand waar je kan zien wat je allemaal van paarden op tv krijgt?

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:40

Nistria schreef:
Toch vond ik de Tango-kur in Nijmegen aparter

De Tango heb ik al jaren geleden gezien met Joker dat was echt smullen.

Bijna kon ik er zelf op dansen(tempo helaas iets te hoog) Haha!
Je kunt ook een stukje van die muziek downloaden.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 08:33

Ik vond dit echt een hele gave kur, heb net het eerste stukje gemist maar van het 2e stuk echt genoten.
Een heel mooi muziekstuk, zo mooi als het allemaal aan elkaar gemaakt was, echt super!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:58

Gerrie schreef:
De Tango heb ik al jaren geleden gezien met Joker dat was echt smullen.

Hahaha, was de kür om te smullen of was je zo overweldigd door de geweldige kwaliteiten van Joker dat je de muziek ook meteen mooier vond? Knipoog Haha!

Ik vond de James Bond-kür gaaf. Zeker het begin bij het halthouden - groeten: Bond, James Bond. Klonk er dan, dat paste zo goed bij toet.

pamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:20

ik heb het op video opgenomen maar het was alleen maar wat lalala dus niet echt gezongen.
Het paste allemaal goed bij elkaar jammer dat er af en toe wat foutjes in zaten maar ja na een jaar geen concours te hebben gereden met salinero mag anky niet klagen

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:04

ik wil die kur echt graag zien! kan iemand hem niet op de computer zetten????? en dan natuurlijk hier op bokt?!!!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 21:43

Citaat:
Hahaha, was de kür om te smullen of was je zo overweldigd door de geweldige kwaliteiten van Joker dat je de muziek ook meteen mooier vond?

Beide natuurlijk.Wat dacht jij?

Joker for always on my mind

Citaat:
Ik vond de James Bond-kür gaaf. Zeker het begin bij het halthouden - groeten: Bond, James Bond. Klonk er dan, dat paste zo goed bij toet

Ik heb hem met "losse haren" zien trainen op de hengstendagen in Zwolle,tjee wat was ie dan stoer OK dan!
Hij kwam binnen, Anky keek even rond stelde hem rond in en tjsakka daar zette hij aan om vanaf de eerste pas lekker te swingen.Dat is ook zo'n beeld wat op mijn netvlies zal blijven staan!