Sabbientje schreef:Graag nog andere merken noemen dan DeNiro.
En ik vraag niet voor niets OP MAAT GEMAAKTE laarzen.
Kom net een lijst met de standaard maten tegen van DeNiro en kan met zekerheid zeggen dat de maat van mijn man er niet bij zit. De standaard laarzen zijn allemaal te kort.
Dan komt er naast de hoge prijs van de rijlaarzen zelf ook nog eens 55 of 150 euro bij voor maatwerk.....
Gaat hem niet worden. (dan gaat de goedkoopste laars ineens zo'n 600 euro kosten.....= dubbele van budget)
Dan die je misschien maar 5 jaar met Lipica laarzen, maar voor het bedrag van DeNiro laarzen kan ik meerdere paren Lipica laarzen aanschaffen.
Dan heb ik het alleen nog maar over mijn man zijn laarzen. Want mij voet is ook een speciaaltje.
Ik heb namelijk een smalle voet.
Ik mijn petrie laarzen had ik 2 paar sokken nodig.
Mijn op maat gemaakte Veroka's waren helemaal op mijn voetje gemaakt.
En mijn huidige mountain horse laarzen heb ik mijn dubbele sok zelfs dubbel zitten, en dan nog is de laars te breed.
Ik wil dus GEEN standaard laarzen, maar MAATWERK
En het liefst voor een prijs waarvoor ik geen lening hoef af te sluiten.
Nou bedoel ik dit niet vervelend maar jouw reactie is wel erg aanvallend.
Maar goed, mijn deniros waren met extra's en volledig op maat gemaakt echt geen 600,-. Je maakt ze zo duur als je zelf wil dus waar je dat bedrag vandaan haalt.... kun je misschien voor die prijs twee paar Lipicas kopen maar op lange termijn ben je toch beter af met deniro.
)
(al had mijn man wel hoogte toeslag