ik moet toch wat en zit nu echt een beetje met mn handen in het haar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Percy schreef:Ik schrik serieus van die vraagprijs. Een, toch, wat oudere pony die alleen maar B dressuur heeft gelopen en ook nog eens langere tijd heeft stilgestaan waardoor de pony niet fijn te rijden is.
Zou niet eens komen kijken om eerlijk te zijn.
kelseyclover schreef:Mijn privé-instructrices allebei al meer dan 50 jaar ervaring helpen mij met paarden inrijden.
Mijn moeder heeft ook 25 jaar lang paarden op internationaal niveau gereden, vandaar de pb. Hun zeggen mij wat ik moet doen met jonge paarden. Heb zelf 9 paarden ingereden
Brainless schreef:kelseyclover schreef:Mijn privé-instructrices allebei al meer dan 50 jaar ervaring helpen mij met paarden inrijden.
Mijn moeder heeft ook 25 jaar lang paarden op internationaal niveau gereden, vandaar de pb. Hun zeggen mij wat ik moet doen met jonge paarden. Heb zelf 9 paarden ingereden
1 1/2 week terug waren dat er nog 7, dus je gaat hard.
kusvoorjou schreef:tones schreef:Als het de pony is waar mee je hier op bokt adverteert, dan houd je nicht dr nog wel even.
Wat n geld.
wat een aparte reactie. De prijs staat op 1750. Dit is een normale prijs voor zo'n pony MET toebehoren.
ts, misschien eerst nog ff Door trainen?
aeolusnr1 schreef:je zegt dat er in je advertentie staat dat ze goed rijdt.
Eigenlijk is dat niet zo hé, dus je begint al met een dikke leugen.
Wees eerlijk en zeg dan ook in de adv. dat het paard eigenlijk nog opgeleid moet worden en dat er nu op dit moment eigenlijk niet veel mogelijk is.
Uiteraard zal je dan ook de prijs daar aan moeten aanpassen, een paard opleiden kost idd ook centen.
Wil je meer van de pony krijgen, ok geen probleem maar dan zal je hem eerst zelf moeten opleiden of laten opleiden.
meestal zal dit de kosten niet waard zijn, dus gewoon verkopen zoals hij nu is , maar dan wel voor een prijs die al aangeeft dat het paard niets kent, en bovendien ook nog een beetje moeilijk doet.
Wees eerlijk, ook naar de eventuele kopers toe, maar ook tegenover jezelf.