Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
klinkt zo lachwekkend. Maar ik vind hem heel fijn. _Anneruth schreef:Jammer dat je niet meer dan 200.- wil/kan besteden. KEP is echt fijn en met een speciale binnenvoering voor een ovaalvormig hoofd zit hij vast helemaal perfect! KEP is vanaf 351,- verkrijgbaar.
Ik weet niet meer wie het schreef maar ook en misschien wel vooral thuis op doen hoor. Het is gewoon de veiligste helm die er is.
Deze helm vormt zich naar je hoofd en dat is ideaal. Hij koste ook maar 100 euro.
Er zijn niet zoveel shops die beide verkopen.
Lous schreef:Ik heb ook een klein ovaal vormig hoofd. Ik ben helaas permanent brildragend en slaag bijna altijd op de kinderafdeling als ik op zoek ben naar een nieuwe bril.
Qua cap heb ik de HH pro plus gehad. Deze zat perfect en kost nu ongeveer €70.
Inmiddels heb ik deze vervangen voor de BR Zenith ( Swarofski) en die zit ook super.
ralphtdw schreef:Wat is er erg aan als de kinderen cap wel past?
rensju schreef:Hier hetzelfde probleem, ik ben bij divoza gaan passen. Tweespan heeft idd niets!
Gpa, charles owen en hh challenge paste mij ook niet. Ik heb ook KEP op gehad, alles wat er was.
Ik ben op de Samshield uitgekomen, zalige cap! Het is een hap geld maar ben er nog steeds zo blij mee! Nooit meer hoofdpijn en hij is zeer goed geventileerd. Ik moest wel wennen aan het bandje maar dat is goed gekomen.
Je moet hem echt gepast hebben!
Doggylover schreef:Lous schreef:Ik heb ook een klein ovaal vormig hoofd. Ik ben helaas permanent brildragend en slaag bijna altijd op de kinderafdeling als ik op zoek ben naar een nieuwe bril.
Qua cap heb ik de HH pro plus gehad. Deze zat perfect en kost nu ongeveer €70.
Inmiddels heb ik deze vervangen voor de BR Zenith ( Swarofski) en die zit ook super.
ik ben ook nog brildragend![]()
ik rijd momenteel nog maar 1 keer per week ,om dan zoveel geld uit te geven voor een cap vind ik wat te gek!
ik heb een cap gekocht van het merk fouganza, echter deze past mij ook niet .. en zo blijf je aan de gang