Knhs jack ervaringen gezocht .

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: Knhs jack ervaringen gezocht .

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:26

Ik weet dat je niet verwaand bent :)

Wat mij meer stoort aan die jas is de tekst achterop de jas.
Als mensen die niets met paarden hebben. Die denken dan helemaal oh die is goed enz.
Ik vind dat ze dat voor het echte team moeten laten :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:28

Maar ik vind dat precies hetzelfde met een KWPN jas op een haflinger bijvoorbeeld. :+ Maar dat is gewoon vreemd. Ahoewel ik wel kan begrijpen dat mensen een KWPN jas kopen, want hij zit gewoon goddelijk.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 17:19

palousa_boy schreef:
Heb ook nog een oud model, die zit een stuk beter, maar het materiaal is van een mindere kwaliteit.
Als ze dat nou eens combineren ;)

Ik heb ze ook maar gekregen dus mag eigenlijk niet klagen maar toch doe ik het ;)
Heb bergen andere jassen liggen die beter zitten ( ook gekregen )

Jullie hebben het allemaal wel goed voor elkaar, jullie krijgen zomaar zon jas :')

lrtj_ schreef:
Ik weet dat je niet verwaand bent :)

Wat mij meer stoort aan die jas is de tekst achterop de jas.
Als mensen die niets met paarden hebben. Die denken dan helemaal oh die is goed enz.
Ik vind dat ze dat voor het echte team moeten laten :)

Haha oke das mooi.
En dat 2e is gewoon een mening natuurlijk, ik vind dat eigenlijk helemaal niet :P

Giolli schreef:
Maar ik vind dat precies hetzelfde met een KWPN jas op een haflinger bijvoorbeeld. :+ Maar dat is gewoon vreemd. Ahoewel ik wel kan begrijpen dat mensen een KWPN jas kopen, want hij zit gewoon goddelijk.

Hahaha _O- Naar de KWPN jas heb ik ook nog gekeken, maar die was me net ff te duur :')

Mijn moeder roept trouwens elke keer dat ze de jas super gaaf vind, net toen ik thuis kwam liep ze er al in rond (binnen dan) _O- >;) :+

mkr_78

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:24

Ik heb ooit eens zo'n jas gekregen. Ik droeg hem wel naar stal enzo, maar niet als we naar concours gingen. Dan vond ik t op een of andere manier een beetje patserig staan.

Ik vond t een fijn Jack, maar ook niet super warm. Ik heb nu een kingsland en die vind ik eigenlijk veel fijner

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 19:21

mkr_78 schreef:
Ik heb ooit eens zo'n jas gekregen. Ik droeg hem wel naar stal enzo, maar niet als we naar concours gingen. Dan vond ik t op een of andere manier een beetje patserig staan.

Ik vond t een fijn Jack, maar ook niet super warm. Ik heb nu een kingsland en die vind ik eigenlijk veel fijner

Kingsland vind ik zo duur, en de jas is relatief saai in vergelijking met de mijne :')

Ik zag net de nieuwe collectie, maar eigenlijk vind ik de oude collectie gaver haha }:0

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:43

Ja Sjors, je krijgt al snel een jas als je bij de Knhs werkt ;) nu niet meer hoor.
En daarvoor heb ik nog bij iemand gewerkt die wel in het team zat, daar dus ook nog wat gekregen door de jaren heen.

Verder op wedstrijden veel gekregen van sponsoren.